اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مهلت یک ماهه «سازمان وظیفه» به مشمولان کنکوری+ جزئیات

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان فارغ التحصیل که باید تا پایان شهریور خود را معرفی می‌کردند تا پایان مهرماه مهلت دارند تا با اعلام نتایج کنکور وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

مهلت یک ماهه «سازمان وظیفه» به مشمولان کنکوری+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ضمن اعلام خبر تسهیلات نظام وظیفه برای مشمولان فارغ التحصیل اظهار داشت: به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و تاخیر در اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح به کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع مختلف تحصیلی دیپلم و بالاتر در سال 1399 که باید تا پایان شهریورماه 1400 نسبت به معرفی خود اقدام می کردند تا پایان مهرماه (1400/07/30) مهلت داده می شود تا در صورت قبولی به هر نحو(با آزمون و بدون آزمون) در نیمسال اول تحصیلی (مهرماه) در هریک از واحدهای دانشگاهی مجاز ثبت نام کرده و غیبت برای آنان لحاظ نمی شود.

وی گفت: در این خصوص شرایط مربوطه به شرح زیر به کلیه رده ها ابلاغ شده و خدمات در این راستا ارائه می شود:

1-کلیه مشمولان دیپلم فارغ التحصیل خرداد تا شهریور ماه سال 1399 که برابر ضوابط قانونی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مجاز با آزمون یا بدون آزمون در نیمسال اول سال 1400 (مهرماه ) پذیرفته شده اند تا 1400/07/30 مهلت داده می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام و یا در صورت عدم تمایل به ادامه تحصیل نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.

2-کلیه مشمولان فارغ التحصیل خرداد ماه تا شهریورماه سال 1399 مقاطع تحصیلی دانشگاهی کاردانی ،کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری که برابر ضوابط قانونی درمقاطع تحصیلی بالاتر یعنی کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی ارشد ناپیوسته ،دکتری تخصصی و یا دکتری حرفه ای با آزمون یا بدون آزمون در نیمسال اول سال 1400(مهرماه) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مجاز،پذیرفته شده اند تا 1400/07/30 مهلت داده می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام نموده و یا درصورت عدم تمایل به ادامه تحصیل نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود ودریافت برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.

3-کلیه مشمولانی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا نیم سال تحصیلی دوم سال 1400 (بهمن ماه) پذیرفته شده اند نیز صرفا تا پایان مهرماه (1400/07/30) مهلت معرفی دارند تا ضمن معرفی خود وتعیین تکلیف خدمتی ،در صورت تمایل و با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در نیمسال دوم (بهمن ماه)پس از دریافت برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر مذکور از تسهیلات تمدیدتاریخ اعزام تا زمان لازم بهره مند شوند.

4-در پایان تاکید می شود،مهلت تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و برای مشمولانی که به هردلیلی از این تسهیلات استفاده نکرده و در موعد مقرر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف نکنند غیبت لحاظ شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول