اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کم‌کاری در تأمین حقوق خانواده شهدا و ایثارگران/ لزوم اصلاح قوانین تخصیص عنوان شهید به مدافعان سلامت

نماینده مردم قزوین در مجلس با انتقاد از کم‌کاری حقوق خانواده شهدا و ایثارگران گفت: باید قوانین اساسنامه بنیاد شهید اصلاح شود.

کم‌کاری در تأمین حقوق خانواده شهدا و ایثارگران/ لزوم اصلاح قوانین تخصیص عنوان شهید به مدافعان سلامت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزای فارس، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 21 شهریور)‌در جلسه علنی مجلس در اخطاری گفت: خانواده شهدا و ایثارگران همواره پای قانون اساسی و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و باید تلاش کنیم رشد فضایل اخلاقی در جامعه را همواره داشته باشیم اما متأسفانه آئین‌نامه مربوط به تأمین حقوق خانواده شهدا و ایثارگران به خوبی اجرا نشده و کم‌کاری وجود دارد.

وی افزود: نمایندگان مجلس به دنبال رفع معضلات حوزه سلامت و بیمه درمان خانواده شهدا هستند؛ باید اساسنامه بنیاد شهید و اجرای قانون در حال اشتغال مستخدمین جانباز اصلاح شود. 

وی تصریح کرد: 350 شهید مدافع سلامت داریم که فقط 200 نفر از آنها عنوان شهید به آنها اطلاق شده است در حالی که همه این افراد با ایثارگری در مسیر مبارزه با کرونا اقدام کرده‌اند و مجلس باید در این باره قوانین را اصلاح کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول