اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۲ تن موادمخدر در پایتخت/ دستگیری ۴۵۵۰ نفر خرده فروش و سوداگر مرگ

رئیس پلیس پایتخت از کشف دو تن مواد مخدر در سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

کشف ۲ تن موادمخدر در پایتخت/ دستگیری ۴۵۵۰ نفر خرده فروش و سوداگر مرگ

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در این مرحله از اجرای طرح ظفر، دو تن  و چهارکیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

 فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: چهار باند بزرگ و بین المللی شناسایی و متلاشی شده که دو باند از آنها از اتباع بودند؛ همچنین در این طرح ۵٨ دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف و ٨٠ نفر دستگیر و سه قبضه سلاح و ٢٣۵ قشنگ جنگی از آنها کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان در دستور کار پلیس قرار دارد از دستگیری چهار هزار و ۴٧٠ نفر خبرداد و گفت: ۶٣٣ قلم آلات و ادوات مرتبط با مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: بالغ بر ۵۰۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ یا فروش مواد مخدر کرده، برخورد می کند اظهار داشت: در این راستا ۵٢ صفحه شناسایی و ٣۴ نفر گرداننده، دستگیر شدند؛ همچنین ٢٣ نفر از رابطان این افراد دستگیر شده و مواد مخدر قابل توجهی نیز از این افراد کشف شد که بیشتر آن از نوع ماده مخدر« گل» است.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: مبارزه جدی و قاطع با مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی بوده و با اشراف اطلاعاتی و تسلط بر باندهای مواد مخدر نتایج خوبی حاصل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول