اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جبهه پیشرفت و عدالت: در همراهی با دولت آیت الله رئیسی اجماع کامل داریم

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با بیان اینکه در همراهی با دولت آیت الله رئیسی اجماع کامل داریم، گفت: بنای همه گروه‌ها در شرایط دشوار فعلی طراحی و برنامه‌ریزی و همراهی برای برون رفت از مشکلات دولت بویژه در حوزه اقتصادی است.

جبهه پیشرفت و عدالت: در همراهی با دولت آیت الله رئیسی اجماع کامل داریم

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدجواد محمدی نوری دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در پایان نهمین نشست شورای مرکزی این جبهه که به ریاست سید شهاب الدین صدر و دبیران کل احزاب وابسته به جبهه برگزار شد، از مصوبه سران احزاب اصولگرای این جبهه در همراهی و کمک به دولت آیت‌الله رئیسی خبر داد و افزود: براساس مصوبه شورای مرکزی جبهه مقرر شد فهرستی از ظرفیت های کارشناسی جبهه در سایه همدلی و همراهی با دولت سیزدهم ارائه شود.

وی تاکید کرد: بنای همه گروه‌ها در شرایط دشوار فعلی طراحی و برنامه‌ریزی و همراهی برای برون رفت از مشکلات دولت بویژه در حوزه اقتصادی است.

محمدی نوری با اشاره به اینکه بزودی برنامه شش ماهه دوم سال این جبهه با رویکرد جذب نخبگان و گروه‌های همسو در راستای راهبردی کردن امور اجرایی دولت مردمی تنظیم می‌شود از تشکیل کارگروه همراهی با دولت با هدف ارائه پیشنهادات کارشناسی در حوزه های مختلف خبر داد و تصریح کرد: به دلیل اهمیت نقش شوراها و شهرداریها نیز کارگروهی برای بررسی مشکلات موجود و ارائه پیشنهادات کارشناسی شده به مدیریت  شهرداری ها در غالب فراخوان درون گروهی تشکیل شد.

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت ضمن تاکید بر نقش جبهه‌های سیاسی شناسنامه دار  در هدایت سیاسی کشور در جهت تحقق پیام گام دوم انقلاب از گستره فعالیت کشوری این جبهه خبر داد و  اظهار امیدواری کرد نظام سیاسی حاکم بر احزاب با تغییر در گفتمان به عنوان عنصری سازنده در توسعه سیاسی اجتماعی ایران نقش آفرینی لازم را متجلی سازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول