اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظم الشریعه: بازی با صربستان نحوه صعود ایران را تعیین می‌کند/ هر ۴۸ ساعت یکبار تست کرونا می‌دهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اهمیت دیدار با صربستان برای ما بیشتر است چون نحوه صعود ایران به دور بعد جام جهانی را تعیین می‌کند.

ناظم الشریعه: بازی با صربستان نحوه صعود ایران را تعیین می‌کند/ هر ۴۸ ساعت یکبار تست کرونا می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با برنامه خط اول رادیو ورزش گفت: از دو روز گذشته که به لیتوانی رسیدیم دو جلسه تمرین داشتیم و امروز صبح مراسم انداختن عکس ژورنال از بازیکنان توسط فیفا برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز ساعت پنج بعد از ظهر مهمترین جلسه تمرین ما در سالن کالج برگزار می‌شود‌، اظهار کرد: بازی در هر تورنمنتی سخت است مضاف بر آن، دیدار با صربستان اهمیتش برای ما بیشتر است چون نحوه صعود ایران به دور بعد را تعیین می‌کند که تیم اول یا دوم صعود کنیم. صربستان از نظر تاکتیکی بسیار قوی و فیزیکی است. دو تا از بازی‌هایشان را با بازیکنان دیدیم.تنها نگرانی ما مصدومیت طیبی است که این را ذهنمان کنار گذاشتیم و از او در مراحل بعد استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه در جام جهانی تیم‌هایی حضور دارند که آمادگی لازم را دارند، گفت: در گروه ما علاوه بر صربستان، آمریکا حضور دارد که از چند بازیکن دو تابعیتی از کشورهای برزیل، آرژانتین و ایتالیا استفاده می‌کند. آرژانتین هم که در دوره قبل برای اولین بار قهرمان جهان شده است. هر سه تیم گروه ما از لحاظ فنی قابل احترام هستند. تیم ما در دوره قبل سوم شد و سالهاست که قهرمان آسیاست و ما تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم.

وی در گفت و گو با رادیو ورزش در پایان اظهار کرد: در لیتوانی نوع واکسیناسیونش متفاوت است و خیلی ماسک رعایت نمی‌شود. امروز صبح تست پی سی آر دادیم و چون نوع واکسنی که در ایران زدیم متفاوت است باید هر ۴۸ ساعت یکبار تست دهیم و آمارش را به فیفا بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول