اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

افراد مفسد نباید بر منابع مردم مسلط شوند/ دیدگاه تحول و عدالت در تامین اجتماعی دنبال می‌شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه خود با بیان اینکه باید دست افراد فاسد در منابع مردم قطع شود، گفت: از طریق تحول دیجیتال سعی در شفاف‌سازی و مبارزه با فساد در تامین اجتماعی داریم.

افراد مفسد نباید بر منابع مردم مسلط شوند/ دیدگاه تحول و عدالت در تامین اجتماعی دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، میرهاشم موسوی سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی امروز در مراسم معارفه خود با بیان اینکه دست افراد فاسد و مفسد باید از منابع مردم قطع شود، گفت: از طریق تحول دیجیتالی زمینه فساد در تامین اجتماعی را حذف خواهیم کرد.

وی گفت: متأسفانه برخی از افراد چشم به اموال مردم داشتند که باید زمینه فساد برچیده شود و حتی آدم‌های نزدیک به فساد هم نباید در تامین اجتماعی حضور داشته باشند.

موسوی از برنامه‌‌های خود ایجاد تحول، عدالت و اعتماد عنوان کرد و گفت: تحول نسبت ما با وضع موجود را نشان می‌دهد، علیرغم تلاش دولت‌های مختلف هنوز نظام تامین اجتماعی به ظرفیت موردنظر نرسیده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: حرکت تحولی جز با رویکرد انقلابی محقق نمی‌شود و یکی از مواردی که در گذشته از مقصود سازمان فاصله گرفته است، رویکرد قرض گرفتن از منابع مردم و یا فاصله انداختن در پرداخت دیون حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران بوده است که باید حق مردم را ادا کنیم و بعد از 40 سال با ایجاد تحول دیگر نباید شاهد مشکلات در تامین اجتماعی باشیم.

وی رویکرد دیگر خود را عدالت عنوان کرد و افزود: عدالت جهت تحول ما را روشن می‌کند و تحول در جهت‌گیری‌ها، سیاست‌های متناسب با چشم‌انداز و تحول در روندها و اقدام و عمل باید دنبال شود.

موسوی اضافه کرد: اموال سازمان تامین اجتماعی متعلق به مردم و حق‌الناس است و ما امانت‌دار آنها هستیم و باید دست مفسدان از این اموال قطع شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین در زمینه اعتماد اظهار داشت: باید کارایی و کارآمدی به حدی برسد که مدیریت صندوق تامین اجتماعی رضایت عمومی را جلب کند زیرا تامین اجتماعی با 50 درصد مردم در جامعه ما سروکار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول