اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیگیری برای شناسایی فرد هتاک به علامه شیخ شوشتری در حال انجام است

فرماندار شوشتر گفت: از طریق مراجع قضایی و با کمک پلیس فتا در حال پیگیری جهت شناسایی فرد هتاک به مرحوم علامه شیخ شوشتری (ره) هستیم.

پیگیری برای شناسایی فرد هتاک به علامه شیخ شوشتری در حال انجام است

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برای شناسایی فرد هتاک به شخصیت والای مرحوم علامه شیخ شوشتری (ره) در فضای مجازی، از طریق پلیس فتا و مراجع قضایی در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: شناسه صفحه‌ای که اقدام به این عمل زشت کرده مربوط به خارج از کشور است و با فیلترشکن وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

فرماندار شوشتر با محکوم کردن این حرکت ناشایست بیان کرد: مردم دارالمومنین شوشتر شدیداً از این عمل ناپسند آزرده خاطر شده و به جد خواستار شناسایی و محاکمه فرد توهین کننده هستند و ما هم از طریق مراجع ذیربط دنبال خواهیم کرد.

به گزارش فارس، علامه محقق شیخ شوشتری (ره) که از علمای بزرگ و مشهور شوشتر بوده و عمر با برکت خود را صرف مطالعه، پژوهش و تالیفات گرانبها در راه اسلام نموده، اخیراً در شبکه اجتماعی اینستاگرام مورد اهانت یک صفحه قرار گرفته است.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول