اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس دیوان عدالت اداری: ارتقاء رضایتمندی عمومی ارباب رجوع از اولویت‌های دیوان است

رئیس دیوان عدالت اداری ارتقای رضایتمندی عمومی ارباب رجوع را از اولویت‌های دیوان دانست.

رئیس دیوان عدالت اداری: ارتقاء رضایتمندی عمومی ارباب رجوع از اولویت‌های دیوان است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری در نشست هم اندیشی مدیران دفاتر شعب دیوان عدالت اداری به بررسی ارائه راهکارها، نظرات و پیشنهادات از سوی کارکنان پرداخت و گفت: به دنبال اجرای برنامه‌های تحولی هستیم تا با کمک شما بتوانیم جایگاه خوب دیوان را به جایگاه عالی ارتقاء دهیم.

رئیس دیوان عدالت اداری ارتقای رضایتمندی عمومی ارباب رجوع را از اولویت‌های دیوان دانست و افزود: با ارباب رجوع حتی در صورتی که امکان برطرف شدن مطالبات نیز وجود نداشته باشد باید پسندیده برخورد کرد تا مردم با احساس رضایت از دیوان خارج شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در اکثر سازمان‌ها و دستگاه اجرایی مشترک است، گفت: باید در برابر مشکلات ایستادگی کرد تا از آن سربلند خارج شویم چرا که هرگز یک زندگی ایده آل بدون دست و پنجه نرم کردن با مشکلات برای انسان بوجود نمی‌آید.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه ضرورت دارد کارکنان نظام اداری خود را خدمتگزار و کارگزار مردم بدانند، گفت: زمانی که دید کارکنان به مردم، مافوق مسائل مادی بوده و اصلاح شود کار کردن به مثابه خدمت نمودن و عبادت کردن است و این خود سبب رشد در اداره و توسعه اخلاق در ادارات می‌شود.

در ادامه مدیران دفاتر شعب حاضر در این نشست به بیان مشکلات، سوالات، نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‎های مورد نظر خود پرداختند و رئیس دیوان عدالت اداری نیز به طور شفاف پاسخ‌های لازم و رهنمود‌های مناسب را ارائه نمود؛ که اهم موضوعات حول محور‌هایی شامل: حجم کاری بسیار بالا، کندی و قطعی سیستم، اجرای احکام دیوان از سوی دستگاه‌های اجرایی، پاسخگویی به ارباب رجوع بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول