اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری دوره داوری فوتبال در مریانج

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال مریانج از برگزاری دوره داوری درجه سه فوتبال در مریانج خبر داد.

برگزاری دوره داوری فوتبال در مریانج

مجتبی دی‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به برگزاری کلاس داوری در جه سه در شهر مریانج، اظهار کرد: اولین کلاس داوری درجه سه فوتبال آقایان و بانوان به میزبانی هیأت فوتبال مریانج برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس ۲۰ نفر از شهرهای مریانج، همدان، تهران، ملایر و تویسرکان با تدریس مهرداد ذهبی از مدرسان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا و سرپرستی علی سعادتی، حضور داشتند.

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال مریانج بیان کرد: این دوره چهار روز و ۲۰ ساعت به صورت آموزش تئوری و عملی در مجموعه شهید حاجی‎بابایی مریانج برگزار شد و بعد از آزمون کتبی، تست آمادگی جسمانی نیز به دلیل عدم وجود پیست دومیدانی در شهر مریانج، در استادیوم شهدای قدس برگزار شد.

وی افزود: هیأت فوتبال مریانج تا کنون موفق به برگزاری سه دوره مختلف داوری فوتسال و فوتبال در بخش آقایان و بانوان بوده است و در سه دوره دیگر نیز میزبان کلاس‌های داوری ارتقا درجه یک و دو هیأت استان بوده است.

دی‌آبادی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این دوره و اهدای گواهی شرکت در کلاس با حضور روزبه معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان، اکبر تجری رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج، عربیان نایب رئیس هیأت فوتبال استان و جعفر خان‎بابایی رئیس هیأت فوتبال مریانج برگزار شد.

گفتنی است مریانج دارای ۱۴ داور فعال در امر داوری فوتبال استان و کشور است.
انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول