اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

حکم قطعی کلاهبرداران فروش کامیون صادر شد/ 100 نفر شاکی در انتظار اجرای حکم

یکی از شاکیان پرونده کلاهبرداری از کامیون داران گفت: حکم قطعی کلاهبرداران فروش کامیون صادر شده و بر این اساس، هر کدام از متهمین به رد مال و 8 سال و نیم زندان محکوم شده اند.

حکم قطعی کلاهبرداران فروش کامیون صادر شد/ 100 نفر شاکی در انتظار اجرای حکم

علی دارابی در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه سال 95 و 96 به یکی از نمایشگاه‌های شهرک کامیون‌داران اسلامشهر مراجعه کردیم تا نسبت به جایگزینی کامیون‌ نو به جای کامیون های فرسوده مان اقدام کنیم، اظهار داشت: یکی از نمایشگاه‌های مستقر در این شهرک خود را نمایندگی یکی از شرکت‌های مشهور معرفی کرد و به ما گفت که در قبال کامیون‌های کارکرده، حواله خرید کامیون برای 5 ماه بعد صادر می‌کند.

وی افزود: پس از تحویل کامیون‌های قبلی یا پول نقد به این فرد، مدتی از موعد مقرر گذشت و کامیونی دریافت نکردیم. در نتیجه برای پیگیری وعده‌های دروغین این نمایشگاه، حدود 100 نفر از این موضوع به دادسرا شکایت کردیم.

وی تصریح کرد: این شکایت پس از طرح در دادسرای اسلامشهر به دادسرای جرایم اقتصادی تهران ارجاع شد و بر این مبنا، کیفرخواست صادر و موضوع به دادگاه کیفری تهران ارجاع شد.

دارابی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 5 سال از وعده دروغین این نمایشگاه‌دار می‌گذرد، افزود: اخیرا رأی قطعی برای این پرونده صادر شده و متهمان به رد مال در حق شکاک و همچنین هر کدام از سه متهم ردیف اول به 8 سال و نیم زندان محکوم شده‌اند. در عین حال، درج در رسانه‌ها نیز در این حکم دیده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در طول رسیدگی به این پرونده، چندین بار به دبیرخانه قوه قضائیه نامه ارسال کرده‌ایم و چند بار نیز مقابل قوه قضائیه تجمع داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر احکام وارد مرحله اجرائیات شده که برای اجرای سریع‌تر آن درخواست دیدار با رئیس قوه قضائیه و رسیدگی بیشتر به این موضوع را داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول