اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

موسسه تحقیقاتی روبرت کخ: زنان باردار از سه ماهه دوم واکسینه شوند

موسسه روبرت کخ اعلام کرد که این نهاد مستقل به دولت آلمان توصیه می‌کند، واکسیناسیون را برای زنان باردار از سه ماهه دوم بارداری اجرا کند.

موسسه تحقیقاتی  روبرت کخ: زنان باردار از سه ماهه دوم واکسینه شوند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی استریتس تایمز، موسسه روبرت کخ (RKI) اعلام کرد که این نهاد مستقل به دولت آلمان توصیه می‌کند، واکسیناسیون را برای زنان باردار از سه ماهه دوم بارداری اجرا کند.

مؤسسه روبرت کخ یک موسسه دولتی و موسسه تحقیقاتی فدرال آلمان است که مسئولیت کنترل و پیشگیری از بیماری را بر عهده دارد.

مؤسسه روبرت کخ گفته است، این تصمیم پس از مشورت دقیق و ارزیابی شواهد موجود گرفته شد؛ پیش نویس توصیه هنوز باید توسط و کارشناسان  متخصص حوزه بررسی شود، بنابراین هنوز  این توصیه نهایی نیست، اگرچه انتظار می‌رود همین توصیه در هفته‌های آینده به مرحله اجرا برسد.

کمیسیون واکسن آلمان تا کنون، با استناد به شواهد کافی از ارائه توصیه‌ای صریح برای واکسیناسیون کووید ۱۹ برای گروه زنان باردار خودداری کرده است.

وزارت بهداشت روسیه پیش از این در رهنمودهای واکسیناسیون کووید ۱۹ اعلام کرده بود، زنان باردار از گروه‌های خطرناک باید پس از هفته ۲۲ علیه ویروس کرونا واکسینه شوند؛ گروه پرخطر شامل زنان بارداری است که از چاقی، بیماری‌های مزمن ریوی، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی و انکولوژیک، بیماری‌های مزمن کلیه و کبدی رنج می‌برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول