اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

زیرساخت‌ ورزشی معلولان در آذربایجان‌غربی فراهم نیست

رئیس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان‌غربی گفت: زیرساخت‌های لازم برای ورزش معلولان در استان آذربایجان‌غربی فراهم نیست.

زیرساخت‌ ورزشی معلولان در آذربایجان‌غربی فراهم نیست

علی امانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای ورزش معلولان در استان آذربایجان‌غربی فراهم نیست.

وی با بیان اینکه ورزشکاران معلول شرایط خاصی نسبت به سایر ورزشکاران دارند، تصریح کرد: پتانسیل لازم در زمینه ورزش جانبازان و معلولان داریم ولی ضرورت دارد زیرساخت‌ها نیز به خوبی فراهم شود تا در میادین جهانی بهتر بدرخشیم.

رئیس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی سالن شهید جعفری را در اختیار این هیات قرار داده ولی این سالن نیز کمبودهای خاص خود را دارد و این امر سبب ناامیدی ورزشکاران می‌شود.

امانزاده ادامه داد: در حال حاضر اتاق مناسب برای برگزاری جلسات هماهنگی در اختیار نداریم و ضرورت دارد مسئولان نسبت به تسریع در روند احداث سالن ویژه ورزشکاران معلول استان اقدام کند.

وی با بیان اینکه کلنگ سالن ورزشی ویژه این ورزشکاران در ارومیه به زمین زده شده، اظهار داشت: امید می‌رود عملیات اجرایی این سالن ورزشی تسریع یابد که در صورت اتمام این سالن وزشی، بخش عمده‌ای از مشکلات ورزشکاران معلول نیز رفع خواهد شد.

رئیس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان‌غربی ادامه داد: تنگ نظری مسولان زیاد است چرا که در راستای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه‌های مختلف دولتی از جمله سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش و دستگاه‌های استان جلسات متعددی را برگزار کردیم ولی نتیجه بخش نبود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول