اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مره‌صدق: مقابله با کرونا یک کار بین بخشی و وظیفه همگانی است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم گفت: مقابله با کرونا یک کار بین بخشی و یک وظیفه همگانی است و یک دستگاه یا وزارتخانه نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد.

مره‌صدق: مقابله با کرونا یک کار بین بخشی و وظیفه همگانی است

سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به روند کار واکسیناسیون در کشور گفت: با این وضعیت ما در ماه‌های پیش رو شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا خواهیم بود اما این به معنای مهار کرونا نیست.

وی افزود: مهار کرونا کار یک دستگاه یا وزارتخانه نیست، بلکه یک کار بین بخشی است و همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند و به یکدیگر کمک کنند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم اظهار داشت: علاوه بر این مقابله با کرونا یک وظیفه همگانی است و همه مردم نیز در این موضوع نقش دارند و می‌توانند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشند.

مره صدق خاطرنشان کرد: وقتی مسافرت‌ها لغو و تعطیلی اعلام می‌شود، می‌بینیم که عده‌ای به جای نشستن در خانه وارد جاده‌ها می‌شوند و با افسر راهنمایی و رانندگی به بحث می‌پردازند.

وی افزود: یا اینکه مردم به جریمه‌ای که برای خروج از شهر می‌شوند به عنوان بخشی از هزینه سفر نگاه می‌کنند و عملا این جریمه نمی‌تواند برای آنها بازدارنده باشد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم در پایان گفت: در نتیجه همکاری همه دستگاه‌ها و همچنین همراهی مردم برای قطع زنجیره کرونا در کنار واکسیناسیون برای مهار این بیماری امری ضروری است و در غیر این صورت ما نخواهیم توانست به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول