اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از انتصاب قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید

جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور در روزهای اخیر با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای حمایت خود را انتصاب امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام داشته‌اند.

حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از انتصاب قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری فارس جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور در روزهای اخیر با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای حمایت خود را انتصاب امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام داشته‌اند.

در تازه‌ترین بیانیه‌ها شبکه ملی ایثارگران متشکل از 8 انجمن کشوری از خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، ضمن حمایت و تشکر از رئیس‌جمهور محبوب و انقلابی برای انتصاب پزشک بسیجی و جانباز دلاور دوران دفاع مقدس، جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار امیدواری کردند، حضور ایشان که آشنا و مسلط بر مدیریت در بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند منشأ خدمات و تحول در این نهاد انقلابی گردیده و رضایت خداوند متعال و شهدای عزیزمان را در پی داشته باشد.

جمعی زیادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان اصفهان هم در بیانیه‌ای از انتصاب دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حمایت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:
پیشنهاد دلسوختگان خط ولایت و سنگر نشینان استان آن است که با انتخاب برادر ایثارگر و معزز جانباز جناب آقای دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی را به عنوان معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در دولت مردمی ایران قوی معرفی تا مسرت، شادی و امید را در دل ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا جاری کنید. سوابق درخشان در بخش‌های نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، نماینده مشهد در دوره هشتم، نهم، و دهم به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان و سوابق در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران که شایستگی‌های آنان را در چشم خاص و عام اظهر من الشمس کرده است در دولت مردمی، ایران قوی شخصیت این برادر شجاع، گزارش‌گر فساد، مطالبه‌گر جهادی، مبارزه با باندهای قدرت و ثروت، دیدبان شفافیت و عدالت.

حال نیز مشتاقیم همچون زمان جنگ از جوانان و عنصر تجربه در عرصه مدیریت، انرژی مضاعف، ذهن خلاق و انگیزه فزاینده برای پیشرفت و توسعه جوششی اثرگذار در رگ‌های مدیریتی کشور انتخاب و بسیجی وار قله‌های افتخار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فتح نماییم.

روز گذشته نیز خانواده سرلشکر شهید هاشمی نیز طی بیانیه‌ای انتصاب دکتر قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری تبریک گفته بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول