اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

جوانی که در کربلا شفا گرفت/ روایت سردار باقرزاده از کرامت حضرت عباس+ صوت

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح روایتی از شفای یک جوان در سحرگاه روز 17 شهریورماه در حرم حضرت عباس(ع) نقل کرد.

جوانی که در کربلا شفا گرفت/ روایت سردار باقرزاده از کرامت حضرت عباس+ صوت

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پیام صوتی  که در کانال رسمی کمیته جستجوی مفقودین و معراج الشهدا منتشر شد، روایتی از کرامت اخیر حضرت  ابوالفضل العباس علیه السلام اظهارداشت: دیشب بعد از زیارت سیدالشهدا(ع) حوالی ساعت ۳ بامداد به حرم حضرت عباس(ع) رفتم. زیارت کردم، نماز خواندم و دعای پس از زیارت را هم قرائت کردم. یک مرحله سلام پایین پا دارد که رفتم آن‌ها را انجام دهم.

وی با اشاره به اینکه مریض‌ها عمدتاً به آنجا می‌آیند و استغاثه می‌کنند و من هم نزدیک‌ترین فرد به یک جوان بیمار بودم، گفت: لحظه‌ای دیدم، یک جوان بلند قد و لاغر اندامی آنجاست و دوستش هم کنارش است. پای آن جوان شل بود و حرکت صورت و نگاهش طوری بود که نمی‌بیند. من در فاصله دو متری او بودم که می‌گفت شفا گرفتم.

باقرزاده گفت: حس کردم او نابینا بوده و شفا گرفته است و کم کم بینایی چشمانش در حال باز شدن است.  دوستش بالای سر او آمد و درحالت شوکه بودن، از او سوالاتی می‌کرد تا مطمئن شود که می‌بیند. خود آن جوان هم شوکه شده بود.

این فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ادامه داد: من هم جلو رفتم و دستی به سر و صورت او کشیدم و دیدم این جوان خالکوبی هم روی دستش داشت. بسیار منقلب شدم و لحظه‌ای مرز میان ملکوت و دنیا را دیدم.

صوت کامل این اظهارات سردار باقرزاده را اینجا بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول