اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار سلیمانی: بسیج در ۳۳۷ مرکز تجمیعی با وزارت بهداشت کار واکسیناسیون را انجام می دهد

رییس سازمان بسیج گفت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

سردار سلیمانی: بسیج در ۳۳۷ مرکز تجمیعی با وزارت بهداشت کار واکسیناسیون را انجام می دهد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه ، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، و عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم نقش آفرینی های بسیج را هر چی بیشتر اجرا کنیم.

وی ادامه داد: بخش های مختلفی در طرح شهید سلیمانی وجود دارد ، بخشی از این طرح بر بیمار یابی متمرکز است، از سوی دیگر اقدامات درمانی مثل تامین دستگاه های اکسیژن ساز و تامین کپسول‌های اکسیژن یا کمک به تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران سرپایی و تأمین دارو و کمک به معیشت انجام می شود.

سردار سلیمانی با اشاره به خدمات بسیج در حوزه‌های واکسیناسیون عمومی گفت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهند، ظرفیت‌ها موجود بسیج قابل توسعه و افزایش است و از سوی دیگر می‌توان با تأمین واکسن ظرفیت تزریق واکسن را نیز افزایش داد.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه سپاه بنابر فراوان فرمانده کل سپاه در بخش های مختلف فعالیت های گسترده ای را برای خدمت رسانی به مردم در حوزه مقابله با کرونا انجام می‌دهد افزود: اقدامات بسیج جدا از خدمات نیروی دریایی سپاه، نیروی هوافضا سپاه و نیروی زمینی و بیمارستانها و درمانگاههای سپاه است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: همه مردم باید در شرایط استاندارد و با آرامش کامل واکسن خود را دریافت کنند البته خوشبختانه با همکاری هایی که در این مدت داشته‌ایم تجارب بسیار خوبی به دست آمد و مراکز بسیار خوب و مجهز برای واکسیناسیون عمومی مردم ایجاد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول