اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

معاون سازمان ثبت اسناد کشور: زیرساخت‌های لازم برای استقرار میز خدمت در ادارات ثبت فراهم می‌شود

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استقرار میز خدمت در ادارات ثبت را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید مردم دسترسی راحت‌تر و آسانی به خدمات ثبتی داشته باشند.

معاون سازمان ثبت اسناد کشور: زیرساخت‌های لازم برای  استقرار میز خدمت در ادارات ثبت فراهم می‌شود

گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، علی بهبهانی، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در اداره ثبت استان تهران، در جمع مدیران و روسای این استان، اظهار کرد: یکی از علل تاثیرگذار در ایجاد و فراهم شدن بستر فساد، تاخیر و تعلل در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی است و در مقابل آن، ارائه خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی با کیفیت و با سرعت و دقت بی شک مانع بروز فساد در مجموعه است.

بهبهانی، با تقدیر و سپاس از مهندس رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران که از زمان مدیریت وی تحولات عالی در جهت ساماندهی امور و چابک سازی ثبت استان تهران اتفاق افتاده، یادآور شد: در قبال مسئولیتی که بر عهده داریم، باید پاسخگو باشیم و هیچ عذر و بهانه‌ای در کاستی‌ها و همراه نبودن با تحولات پذیرفتنی نیست.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سخنان خود بر حذف مراجعات فیزیکی متقاضیان به ادارات ثبت اسناد و املاک و همچنین برون سپاری برخی فرایند‌ها همچون نقشه برداری تاکید کرد.

بهبهانی در این نشست صمیمی خطاب به روسا افزود: تکمیل و به روزرسانی آرشیو الکترونیکی و حفظ و صیانت از آن که به حق یکی از اقدامات پر افتخار ثبت محسوب می‌شود و ضرورت دارد روسا توجه جدی تری  در تکمیل و بروز رسانی ارشیو الکترونیکی داشته باشند و گردش فیزیکی پرونده‌ها در تمامی مناطق ثبتی الزاما باید کامل حذف و اجرایی گردد.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  ایجاد زیرساخت‌های لازم برای  استقرار میز خدمت در ادارات ثبت را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید مردم دسترسی  راحت‌تر و آسانی  به خدمات ثبتی داشته باشند.

بنابراین گزارش، عبدالحمید مرادی، مدیرکل املاک و محمدعلی فلاح، مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه‌ی این جلسه هر کدام ضمن توصیه به روسا در خصوص پایش و رصد مستمر میزان عملکرد نسبت به برنامه‌های ابلاغی سازمان،  راهکار‌ها و نکات فنی و تخصصی را مطرح کردند.
روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز، نظرات و مباحث ثبتی در حوزه املاک، اسناد، بایگانی، کاداستر، اجرا و مشکلات  و کمبود‌های موجود  در قالب پرسش و پاسخ بیان کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول