اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فوت دومین پزشک در همدان بر اثر ابتلا کرونا

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان از درگذشت «محسن احمدی قمی» از پزشکان این مجموعه به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.

فوت دومین پزشک در همدان بر اثر ابتلا کرونا

حسن عروتی‌موفق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از درگذشت یکی از پزشکان تامین اجتماعی استان و درمانگاه شهید سپهری همدان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه امروز "دکتر احمدی قمی" عضوی فداکار و دلسوز از جامعه پزشکی استان و مجموعه تامین اجتماعی در اثر کرونا درگذشت.

وی با بیان اینکه دکتر احمدی قمی همواره در راه خدمت به مردم حضوری مسئولانه و متعهدانه داشت و در این راه مقدس جان خود را از دست داد گفت: او چند روز پس از درگیری با بیماری کرونا متاسفانه صبح امروز درگذشت.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: دکتر احمدی قمی ۶۱ ساله، دارای ۱۹ سال سابقه فعالیت در بیمارستان تأمین اجتماعی و از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس بود که از وی دو فرزند به یادگار مانده است.

وی خاطرنشان کرد: پیکر مرحوم احمدی قمی فردا صبح ساعت ۸ صبح از بیمارستان آتیه تأمین اجتماعی تشییع و طبق وصیت ایشان در قم خاکسپاری می‌شود.

گفتنی است دکتر احمدی قمی، دومین پزشک در استان همدان است که در اثر کرونا جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول