اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طارمی: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم/ رابطه خوب من و آزمون به تیم ملی کمک می کند

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه نشد از آنها استفاده کنیم.

طارمی: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم/ رابطه خوب من و آزمون به تیم ملی کمک می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی طارمی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و عراق انتخاب شد در نشست خبری بعد از پایان مسابقه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم یک سد بزرگ را برای بازی های بعدی از پیش رو برداریم. ما موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه نشد از آنها استفاده کنیم. همین که 3 بر صفر بردیم راضی کننده بود و امیدوارم در دیدارهای آینده همین روند را ادامه بدهیم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه روی هر 2 گل تاثر داشت و هماهنگی خوبی با آزمون و جهانبخش در جریان بازی داشت گفت: ما سالهای زیادی است که کنار هم بازی می کنیم و شناخت خوبی از هم داریم. ما با هم در بیرون از زمین هم رابطه خیلی خوبی در بیرون از زمین داریم و این موضوع می تواند به تیم ملی کمک کند.

مهاجم تیم ملی تاکید کرد: سردار یک بازیکنی با کیفیت بالا است و نبود او در بازی اول باعث شد دچار مشکل شویم.بازی اول همیشه خیلی سخت است ولی همین که توانستیم بازی را ببریم کار بزرگی کردیم. آزمون هم در این دیدار توانست توانایی خود را نشان بدهد و خیلی خوب به تیم کمک کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول