اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مهلت انتخاب شهردار قزوین تمدید شد/ تا پایان دورۀ سه ماهۀ سرپرستی فرصت داریم

رئیس شورای شهر قزوین از تمدید مهلت انتخاب شهردار قزوین تا پایان دورۀ سه ماهۀ سرپرستی خبر داد و گفت: مهلت انتخاب شهردار قابل تمدید بود و آن را تمدید کردیم.

مهلت انتخاب شهردار قزوین تمدید شد/ تا پایان دورۀ سه ماهۀ سرپرستی فرصت داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین در جلسۀ این شورا که عصر امروز برگزار شد، پیرامون زمان انتخاب و معرفی شهردار قزوین گفت: پیش از این از سوی استانداری به شورای شهرها ابلاغ شده بود که طی مهلت یک ماهه شهردار معرفی شود تا فرایند صدورحکم و کارهای اداری آن در وزارت کشور انجام گیرد.

وی افزود: بنای ما هم در شورای شهر قزوین این بود که با بررسی برنامه و کارنامۀ گزینه‌های معرفی شده، تا 15 شهریور ماه وضعیت شهردار تعین تکلیف گردد؛ اما با توجه به روندی که تا امروز داشتیم و با مذاکره‌ای که با استانداری قزوین صورت گرفت، این فرصت قابل تمدید بود و ما هم آن را تمدید کردیم.

فصیحی رامندی عنوان کرد: برای انتخاب شهردار تا سه ماه مهلت را گرفتیم، لذا فرصت‌هایی خواهیم داشت  تا در جلسات آتی بنشینیم و بهترین تصمیم را در مورد شهردار بگیریم.

رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد: ما در شورای شهر تا پایان مدت سه ماهۀ دورۀ سرپرستی برای انتخاب شهردار فرصت داریم و در جلسات آتی برای زمان دقیق و روش انتخاب شهردار تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این اظهارات رئیس شورای شهر قزوین در حالی است که با فرایند طی شده در یک ماه گذشته و پس از بررسی برنامه و کارنامۀ گزینه‌های پیشنهادی، 4 گزینۀ نهایی شهرداری قزوین معرفی شده و قرار بود تا روز 15 شهریورماه از میان این 4 گزینه یک نفر کلید دار عمارت تاریخی بلدیه قزوین شود. با وجود آنکه از روز گذشته شایعات فراوانی در مورد گزینۀ نهایی شهرداری قزوین دست به دست می‌شد اما اکنون مردم باید برای شناختن شهردار جدید خود دوماه دیگر نیز منتظر باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول