اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رتبه نخست مازندران در ارائه طرح‌های ترویج کتابخوانی در هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران

مازندران رتبه برتر را در ارایه طرح‌های ترویج کتابخوانی در هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران به خود اختصاص داد.

رتبه نخست مازندران در ارائه طرح‌های ترویج کتابخوانی در هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: گزارش آماری هفتمین دوره برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد که  استان مازندران با ارایه ۳۸۰ طرح در بین استان‌های کشور حائز رتبه برتر است.

وی افزود : هفتمین دوره این طرح با هدف توسعه و ترویج کتاب خوانی از طریق حمایت از برنامه‌ها و پیشنهادهای نو و ابتکاری، ایران اثربخش و پایدار برگزار می‌شود، این طرح با مشارکت برخی از نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی، اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، کمیسیون ملی یونسکو
تشکل‌های نشر، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور و دیگر نهادها و سازمان‌های فعال و علاقه‌مند در این زمینه اجرا می‌شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تصریح کرد: شهر منتخب علاوه بر لوح تقدیر مقامات عالی رتبه کشوری، مجموعه‌ای از تسهیلات، اعتبارات و منابع فرهنگی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول