اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بولتون: افغانستان صلاحیت و اعتبار بایدن را زیر سوال برد

جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید در یک مصاحبه اعلام کرد، بحران افغانستان صلاحیت و اعتبار جو بایدن را در صحنه بین‌المللی زیر سوال برده است.

بولتون: افغانستان صلاحیت و اعتبار بایدن را زیر سوال برد

به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، جان بولتون اعلام کرد که عملکرد جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در قبال افغانستان تاثیرات منفی زیادی روی محبوبیت او در داخل و اعتبارش در خارج از کشور گذاشته است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز درباره اثرات وضعیت افغانستان روی مواضع داخلی و خارجی آمریکا و شخص جو بایدن حرف زد.

جان بولتون که در زمان دولت جورج بوش پسر منصب نمایندگی آمریکا در سازمان ملل را برعهده داشت، از حامیان سرسخت جنگ‌های اشغالگرانه آمریکا در افغانستان و عراق بوده است.

وی در مصاحبه با اسکای نیوز بار دیگر مخالفت خود را با تصمیم جو بایدن برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از افغانستان اعلام و آن را یک تصمیم «به طرز فاجعه‌بار بد» توصیف کرد.

این چهره جنگ طلب و شناخته شده جمهوری‌خواه آمریکایی درباره تاثیرات تصمیم بایدن در قبال افغانستان گفت: «به نظر من همین حالا هم شاهد تاثیرات منفی بد (این تصمیم) روی میزان محبوبیت او هستیم و این موضوع می‌تواند به دستورکار سیاست داخلی او هم تسری کند».

جان بولتون افزود: «از منظر بین‌المللی، (موضوع افغانستان) صلاحیت، حرفه‌ای‌گری و اعتبار او را مورد سوال قرار داده است. به نظر من تصمیم برای خروج (آمریکا از افغانستان) به طرز فاجعه‌باری بد بود و به نظر من بایدن از آن متضرر خواهد شد».

انتهای پیام/م

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول