اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

تلاش تگزاس برای اغفال سامسونگ

ایالت تگزاس آمریکا تلاش می‌کند تا با ارائه مشوق‌های مالیاتی شرکت سامسونگ را راضی کند که در این ایالت خط تولید تراشه‌های الکترونیکی راه بیندازد.

تلاش تگزاس برای اغفال سامسونگ

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شهردار شهر تیلور ایالت تگزاس آمریکا قصد دارد با ارائه یک مشوق مالیاتی سنگین شرکت سامسونگ را بر آن دارد که واحد تولید تراشه‌های الکترونیکی خود را در این شهر راه‌اندازی کند.

گفته می‌شود این شهر یکی از دو منطقه‌ای است که سامسونگ برای ساخت کارخانه تولید تراشه‌های الکترونیکی خود در آمریکا مدنظر گرفته است. شهر دیگری که مقامات سامسونگ به آن فکر می‌کنند، شهر آسین در همان ایالت تگزاس است.

گفته می‌شود با ایجاد این کارخانه 1800 فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد و البته سامسونگ گفته ممکن است، برخی مناطق دیگر در ایالت‌های آریزونا و نیویورک را هم مورد ارزیابی قرار دهد.

بر اساس آنچه در وبسایت شهرداری تیلور منتشر شده، در صورتی که سامسونگ در این شهر کارخانه بسازد تا 10 سال مشمول 92.5 درصد تخفیف مالیات بر ملک، برای 10 سال بعد تخفیف 90 درصد و برای 10 سال سوم هم تخفیف 85 درصدی خواهد گرفت.

گفته می‌شود که مقامات این شهر می‌خواهند به مدت 10 سال هم از سامسونگ عوارض نوسازی نگیرند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول