اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عباسیان:عنایتی به تک رقمی شدن فکر می‌کند

بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران گفت: رضا عنایتی برای اثبات توانایی‌هایش به لیگ برتر آمده و به رتبه‌های بالای جدول فکر می‌کند.

عباسیان:عنایتی به تک رقمی شدن فکر می‌کند

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب تیم هوادار و پیوستن به این تیم اظهار داشت: چند پیشنهاد داشتم و پس از بررسی‌های لازم تصمیم گرفتم هوادار را انتخاب کنم. امیدوارم فصل خوبی را در این تیم و در کنار سایر نفرات پشت سر بگذارم.

وی در مورد اینکه آیا اتفاق خاصی در آلومینیوم افتاد که از این تیم جدا شد، گفت: نه، اتفاق خاصی نبود. من در نیم‌فصل به این تیم اضافه شدم و تا جایی که توان داشتم در خدمت تیم بودم. فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای این تیم داشتم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای همین است. مربیان می‌روند و می‌آیند.

عباسیان افزود: شاید یکسری از مربیان تفکرشان این باشد فلان بازیکن برای مربی قبلی بوده است. مربی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکن برود و چه بازیکنی بیاید که کاملا قابل احترام است. ما هم فوتبالیست هستیم و باید کار حرفه‌ای خودمان را انجام بدهیم. به تیم آلومینیوم و تمام مردم خوب اراک احترام می‌گذارم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم

هافبک هوادار در مورد کار با رضا عنایتی عنوان کرد: او در فصل گذشته نشان داد مربی خوب و بزرگی است. در نیم‌فصل حدود 8 بازیکن از تیم هوادار جدا شدند اما عنایتی با این حال تیم را با چنگ و دندان حفظ کرد و به لیگ برتر رساند. این اتفاق یک پوئن مثبت است و توانایی مربی را نشان می‌دهد. البته در کنار آن نباید از تلاش و توان تمام بازیکنان تیم چشم‌پوشی کرد.

وی تصریح کرد: طی صحبت‌هایی که با او داشتم استراتژی‌اش این است که تیم دوباره به لیگ دست اول برنگردد. او آمده که در فصل جدید لیگ برتر توانایی‌هایش را ثابت کند. عنایتی به رتبه‌های بالای جدول و تک‌رقمی شدن فکر می‌کند. از امروز هم استارت تمرینات زده می‌شود و امیدوارم با پشت سر گذاشتن تمرینات خوب، تا زمان شروع مسابقات به مرز آمادگی برسیم و با قدرت وارد مسابقات شویم. امیدوارم امسال سال خوبی برای همه تیم‌ها باشد و همه بازیکنان به دور از مصدومیت فصل خوبی را پشت سر بگذارند. همچنین امیدوارم هر چه زودتر کرونا از جامعه ما برود تا شاهد حضور تماشاگران در بازی‌های این فصل باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول