اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

با جدایی گریزمان آیا مسی می‌توانست بماند؟

خوان لاپورتا شب گذشته در خصوص بازی کردن لیونل مسی با پیراهن پاریس، انتقال گریزمان به اتلتیکو و سوپرلیگ توضیحاتی را ارائه کرد.

با جدایی گریزمان آیا مسی می‌توانست بماند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، خوان لاپورتا، مدیریت بارسلونا شب گذشته در مصاحبه با سایت Esport3 در خصوص جدایی مسی از این تیم گفت: هیچ کس نمی‌خواست چنین اتفاقی رخ بدهد، رفتن او واقعا ناراحت کننده است. من وقتی اولین بازی لئو با پیراهن پاریس را دیدم واقعا غصه خوردم. احساس غریبی به من دست داد و دیدن او با پیراهن دیگر را اصلا دوست نداشتم.

وی ادامه داد: البته بگویم که این پایان راه ما با مسی نیست ولی ما برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. او یکی از بارسایی‌ها است و ما همیشه قدردان او هستیم.

آنتوان گریزمان که با قیمت 120 میلیون یورو توسط بارسلونا خریداری شد، پس از 2 فصل او به باشگاه اتلتیکو مادرید بازگردانده شد تا یک خرید ناموفق دیگر برای آبی‌اناری‌ها ثبت گردد.

لاپورتا در خصوص انتقال قرضی گریزمان به اتلتیکو گفت: ما انتظاراتمان از او بیشتر از این حرف‌ها بود ولی نمی توان از او خرده گرفت. به نظرم خرید او مناسب سیستم ما نبود و در آن زمان نباید گرفته می‌شد. به نظرم این خرید نیاز ما در آن زمان را برطرف نکرد.

وی تصریح کرد: با رفتن گریزمان ما باز هم نمی‌توانستیم با مسی قرارداد ببندیم. سال آینده با بهتر شدن اوضاع اقتصادی باشگاه امیدواریم پنجره نقل و انتقالاتی بهتری داشته باشیم.

لاپورتا در خصوص سوپر لیگ نیز گفت: این پروژه در حال حاضر زنده است و 3 باشگاه قصد دارند آن را ادامه دهند. بسیاری از باشگاه‌ها گفته‌اند که می‌خواهند به سوپرلیگ بپیوندند زیرا برای آنها مناسب است. تیم‌های انگلیسی خیلی هم بی‌میل نیستند ولی فشار زیادی به آنها وارد شده است. به نظرم ما می‌توانستیم این پروژه را بهتر معرفی کنیم. رقابت جذابی است و می‌تواند برای همه دنیا جالب باشد که چطور باشگاه‌ها می‌توانند سود خوبی بدست آورند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول