اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مردم از دولت آیت‌الله رئیسی انتظار فساد ستیزی دارند/شفافیت دریچه ورود به مبارزه با فساد است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر شفاف سازی اتفاق بیفتد و شفافیت بروز و ظهور پیدا کند مفاسد و فساد به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

مردم از دولت آیت‌الله رئیسی انتظار فساد ستیزی دارند/شفافیت دریچه ورود به مبارزه با فساد است

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ما هم مانند مردم از دولت مردمی آیت الله رئیسی و کابینه، عوامل و کارشناسان وی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف در کشور انتظار فسادستیزی را داریم.

وی افزود: انتظار ویژه ما برای فسادستیزی آیت‌الله رئیسی این است که ایشان شعار مبارزه با فساد را داده است، چه در زمانی که در قوه قضاییه بوده و چه در زمانی که در زمان ورود به دولت بود.

موسوی ادامه داد: به هر حال فسادستیزی یک امر مهمی است که در کنار آن شفاف‌سازی لازم و واجب است؛ اگر شفاف سازی اتفاق  بیفتد و شفافیت بروز و ظهور پیدا کند مفاسد و فساد به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه اینکه در شفاف‌سازی و شفافیت فساد نیست شکی نیست، گفت:‌ فساد در جایی بروز می‌یابد که کارها ملتهب و تقریباً فله ای است.

موسوی در ادامه بیان کرد:‌ امیدواریم دولت آیت الله رئیسی فساد ستیز باشد تا جامعه سالم، اداره سالم مجموعه، سالم و زندگی و در نهایت کشوری سالم داشته باشیم که ایده‌آل هم همین است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: اگر ما به دشمنان خود مواضع قدرتمند نشان می‌دهیم می‌دهیم بخاطر فسادستیزی و اصلاح امور و صلابت و سلامت نفس است و اگر این نباشد خدایی ناخواسته ما هم گرفتار این مسئله می‌شویم؛ در هر حال این موضوع قابل تدبیر است و در این زمان باید بدانیم که با چه کسی طرف حساب هستیم.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان سامانه فارس من با ثبت مطالبه‌ای با عنوان «لزوم تشکیل وزارت پیشگیری از مفاسد در دولت سیزدهم» تاکید کردند که یکی از معضلات کشور وجود انواع فساد مالی، اداری، اجتماعی، اقتصادی و . . . به صورت فردی یا جمعی یا حزبی یا گروهی، در بدنه قوای مجریه، مقننه، قضائیه و زیر مجموعه‌های وابسته به آنها یا در شرکت‌ها، کارخانجات و یا در بانک‌های دولتی و خصوصی و یا هر جایی که احتمال تخلف می‌رود، می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول