اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستاره جدید تیم ملی آلمان را بشناسید؛ مهاجم گلزن دیگری در راه است؟ +فیلم

شب گذشته ستاره 19 ساله آلمانی‌ها در اولین بازی خود گلزنی کرد تا بسیاری از هواداران مانشافت به حضور این ستاره امیدوار شوند.

ستاره جدید تیم ملی آلمان را بشناسید؛ مهاجم گلزن دیگری در راه است؟ +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم ملی فوتبال آلمان، ارمنستان در هم کوبید و نشان داد با آمدن «هانسی فلیک» روحی تازه به این تیم دمیده شده و می‌تواند دوباره به قدرت بزرگ جهان بدل شود. مانشافت در اشتوتگارت و در اولین حضور جانشین لو در ورزشگاه خانگی آلمان به برد 6 بر صفر دست یافت. 

در این مسابقه سرژ گنابری درخشان ظاهر شد ولی در دقایق پایانی ستاره 19 ساله برای آلمان گلزنی کرد تا بسیاری به تمجید از این بازیکن بپردازند. «کریم ادیمی» که در باشگاه سالزبورگ اتریش بازی می‌کند شب گذشته در دقیقه 72 وارد میدان شد و در اولین بازی ملی خود برای ژرمن‌ها در دقیقه 2+91 گلزنی کرد.

فلیک در خصوص این بازیکن گفت: در ابتدای این فصل کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت. او نشان داد که می‌تواند مقابل گل چقدر دقیق و بی‌رحم باشد. او امشب از زمانی که وارد بازی شد نمایشی عالی از خودش به جا گذاشت.

 

 

ادیمی که متولد 2002 است، در سن 8 سالگی به آکادمی بایرن مونیخ پیوست و 2 سالی در آنجا بازی کرد. پس از آن به تیم جوانان «اونترهاخینگ» شهر بایرن پیوست و 6 سالی در آنجا درخشید. در سن 16 سالگی ادیمی به سالزبورگ اتریش پیوست و حالا پس از 2 سال نشان داده که چه مهاجم دقیق و گلزنی است.

ادیمی در فصل 2021-2022 برای سالزبورگ 6 بازی انجام داده و 6 گل نیز به ثبت رسانده است. او می‌تواند به «هالند» جدید دنیای فوتبال بدل شود و با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

هالند 2 سال گذشته با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن سالزبورگ باعث شد در نیم‌فصل دورتموند او را به خدمت گیرد و این انتظار می‌رود تا «کریم ادیمی» نیز بتواند راه او را دنبال کند. تیم سالزبورگ در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های لیل، سویا و ولفسبورگ هم‌گروه شده و حتی شانس این را دارد که به مرحله بعدی برسد.

البته آلمانی‌ها امیدوار هستند که با حمایت از «کریم ادیمی» او به مهاجم اصلی تیمشان بدل شود و بتواند به گلزن جدید مانشافت لقب گیرد. آلمان پس از کلوزه با مشکل بزرگ عدم گلزنی مواجه بود و حالا شاید کریم بتواند در سال‌های آتی این مشکل را برطرف کند. 

این فصل برای «کریم ادیمی» بسیار مهم خواهد بود و می‌توان انتظار داشت که با درخشش این بازیکن 19 ساله، ستاره آلمانی فصل آینده بتواند در سطح اول اروپا بازی کند.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول