اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اعلام حکم سارقین اتوبان تهران-کرج تا ۱۰ روز دیگر/زورگیری در ایام مرخصی از زندان!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: سارقین اتوبان تهران-کرج در ایام مرخصی از زندان اقدام به زورگیری کرده بودند؛ حکم این متخلفین ظرف ۱۰ روز آتی اعلام و در اولین فرصت اجرایی خواهد شد.

اعلام حکم سارقین اتوبان تهران-کرج تا ۱۰ روز دیگر/زورگیری در ایام مرخصی از زندان!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با اشاره به برگزاری دادگاه سارقین اتوبان تهران-کرج،گفت: متهمین این پرونده اقدام به فرار کرده و در شهرستان‌های دیگر استان‌ها مخفی شدند که با همکاری و تلاش نیرو انتظامی استان البرز به سرعت شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه این سارقین در زمان مرخصی از زندان اقدام به سرقت کردند، افزود: متهمین محکوم به سرقت در شهرستان‌های دیگر بودند.

مددی اظهار کرد: زمانی که راهزنی به صورت مسلحانه صورت بگیرد و موجب ایجاد ناامنی و خوف در جامعه باشد جرم «محارب» نامیده می‌شود از این رو جریمه سنگینی در انتظار متخلفین است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری تصریح کرد: پرونده تخلف این مجرمین به سرعت بررسی و تکمیل شد و در اختیار دادگاه انقلاب قرار گرفت؛ همچنین ضمن هماهنگی با رییس قوه قضایی جلسه دادگاهی فوق رسانه‌ای شد تا مایه عبرت سایرین قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این راستا ظرف ۱۰ روز آتی حکم مجرمین اتوبان تهران-کرج اعلام خواهد شد و در اولین فرصت اقدام به اجرایی کردن آن خواهیم داشت.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول