اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

استقبال گرم کشورهای اروپایی از وزیر خارجه ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون به استقبال گرم از هیئت ایرانی به ویژه از وزیر امور خارجه ایران در جریان سفر به عراق و سوریه اشاره شد.

استقبال گرم کشورهای اروپایی از وزیر خارجه ایران

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون خود، اظهار داشت: در جلسه عصر امروز کمیسیون گزارشی از سوی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به اعضا ارائه شد.

وی افزود: گزارشی از سفر عراق و سوریه که توسط وزیر امور خارجه انجام شده بود به کمیسیون ارائه شد و مباحثی در محور این موارد مطرح شد که این گزارش مفصل و خوبی بود که به نمایندگان ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه بیان کرد: امیرعبداللهیان در این جلسه جزئیاتی از دیدارهای خود و مطالبی که در حاشیه این نشست ها مطرح شده است را ارائه کرد؛ البته عمدتاً سخنگوی وزارت خارجه گزارشات را ارائه کرد.

عباس زاده همچنین تصریح کرد: مطلبی که در این جلسه به عنوان یک مطلب جدید می‌توان به آن اشاره کرد استقبال گرمی است که از هیئت ایرانی به ویژه از وزیر امور خارجه ایران صورت گرفته است و تمام کشورهایی که در آنجا حضور داشتند از هیئت ایران استقبال کردند و برای شنیدن حرف ها و منطق و مواضع جمهوری اسلامی ایران و تاثیر گذاری این راهبرد ها استقبال خوبی نشان دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درباره ادبیات راهبرد فعال جمهوری اسلامی ایران و تاثیراتی که روی اعضا گذاشته است مباحثی مطرح شد چرا که به هر حال از کشورهای اروپایی منطقه و برخی کشورها در حد رئیس جمهور در این نشست شرکت کرده بودند و استقبالی که از هیئت ایرانی آنهم با ریاست وزیر امور خارجه شده بود قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول