اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

۱۰ کارگروه‌ برای اصلاح ساختار بودجه در سازمان برنامه تشکیل شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تشکیل کارگروه‌هایی در این سازمان برای بررسی روند اصلاح ساختار بودجه کشور گفت: به دنبال اصلاح ساختار بودجه به گونه‌ای بودجه سال ۱۴۰۱ اثربخشی لازم را برای مدیریت تورم و بهبود معیشت مردم داشته باشد هستیم.

۱۰ کارگروه‌ برای اصلاح ساختار بودجه در سازمان برنامه تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به جدیت این سازمان در خصوص انجام اقدامات لازم جهت اصلاح ساختار بودجه کشور گفت: براساس اسناد بالادستی نظام و مصوبات مجلس در مورد اصلاح ساختار بودجه، دولت مکلف به انجام این کار از سال‌های قبل بوده است.

وی ادامه داد: دولت باید از چند سال پیش بحث بسیار مهم اصلاح ساختار بودجه را آغاز و عملیاتی می‌کرد که این مهم به درستی انجام نشد و بنابراین اکنون در سازمان برنامه و بودجه 10کارگروه‌ برای بررسی و پژوهش تشکیل شده تا لایحه بودجه 1401 براساس اصلاحات ساختاری تدوین شود.

میرکاظمی تاکید کرد: ما اولین خروجی‌های این کارگروه‌ها را با مجلس شورای اسلامی در میان می‌گذاریم تا بتوانیم با همفکری و همراهی کار را به درستی پیش ببریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: به دنبال آن هستیم، اصلاح ساختار بودجه به گونه‌ای انجام و بودجه سال 1401 به نحوی تدوین شود که اثربخشی لازم را داشته و بتواند اهداف عالی کشور مانند رشد و بهره‌وری اقتصادی، کاهش و مدیریت تورم و بهبود معیشت مردم را عملیاتی کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول