اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سیستان و بلوچستان سرزمینی است بکر با فرصت‌های طلایی و ظرفیت‌های بی‌شمار

نماینده ایرانشهر در مجلس گفت: سرزمینی است بکر با فرصت‌های طلایی و ظرفیت‌های بی‌شمار از معادن دست نخورده و اکتشاف نشده‌اش تا دشت‌های حاصلخیز آن.

سیستان و بلوچستان سرزمینی است بکر با فرصت‌های طلایی و ظرفیت‌های بی‌شمار

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالناصر درخشان در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 شهریور ماه) مجلس گفت: امروز می‌بینیم که ما با دوران باشکوه و طلایی خود فاصله‌ای بس شایان داریم. ملتی که زمانی در خلق اندیشه‌ها و نگرش‌ها سرآمد بود، امروز با حداقل‌های زندگی مواجه است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گرچه امروز ادعاهای فراوانی مبنی بر توسعه، پیشرفت و تکنولوژی داریم، اما این ادعاها را در زندگی و رفاه مردم نمی‌توانیم ببینیم. تاریخ این سرزمین در مورد این مشکلات و تنگناها و این صف ایستادن‌های طولانی برای حداقل‌های زندگی ما مسئولان را قضاوت خواهد کرد. همچنان که گذشتگان ما مورد قضاوت واقع شدند. پس مراقب باشیم که با قساوت مورد قضاوت قرار نگیریم.

وی افزود: آقای رئیسی! اعتماد این ملت را به عنوان رئیس جمهور در اختیار دارید. قبل از هر چیز از حضور گرم شما در استان سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم. دلچسب‌ترین پیام شما برای ملت بزرگ ایران برابری و عدالت بود. امید ملت به شماست تا با مدیریت عدالت‌محورانه امید را به ملت ایران بازگردانید.

درخشان خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان سرزمینی است بکر با فرصت‌های طلایی و ظرفیت‌های بی‌شمار. از معادن دست نخورده و اکتشاف‌ نشده‌اش تا دشت‌های حاصلخیز آن و نیز مرزهای خشکی و دریایی و تنها بندر اقیانوسیه کشور در این استان.

وی اظهار داشت: اما واقعیت این است که تعاریف و مصادیق محرومیت و مظلومیت متفاوت است. مردمان بردبار و شکیبایی که در برابر سختی‌های زمانه شکایت نمی‌کنند و نجیبانه رفتار می‌کنند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید یک بار برای همیشه لکه ننگ محرومیت و مظلومیت از دامان مردم سیستان و بلوچستان برداشته شود. امید دارم که با نگاه بلند مسئولان این امر شدنی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول