اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سابقه شهردار تهران در فسادستیزی/ اولویت‌هایی برای علیرضا زاکانی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به سابقه فسادستیزی شهردار جدید تهران گفت: حرکت به سمت عدالت، تسریع در بازسازی بافت فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید توسط شهردار تهران به زودی در دست اقدام قرار گیرد.

سابقه شهردار تهران در فسادستیزی/ اولویت‌هایی برای علیرضا زاکانی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران پس از استماع گزارش و سخنان علیرضا زاکانی در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: شهردار پایتخت سوابق خوبی در حوزه فسادستیزی دارد و امیدواریم این مسأله در شهرداری تهران سبب ایجاد امید شود و گره‌گشایی از مستضعفین را شاهد باشیم.

وی بیان داشت: تبیین برنامه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهر، تسریع روند بازسازی بافت فرسوده، حرکت به سمت عدالت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از مواردی است که شهردار تهران باید آن را در دستور کار قرار دهد.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌همچنین تشکیل شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی شهرداری، منع زباله‌گردی، شفافیت و بازنگری در نظام پرداخت از دیگر اقداماتی که باید توسط علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران به صورت اولویت در دستور کار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول