اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بررسی تبادل بازیکن و مربی در نشست مشترک ذوب‌آهن و بلگراد صربستان

جمعی از مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان در نشستی با مدیران آکادمی ورزشی بلگراد صربستان شرکت کردند.

بررسی تبادل بازیکن و مربی در نشست مشترک ذوب‌آهن و بلگراد صربستان

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح روز شنبه ۱۳شهریور، به دعوت آکادمی ورزشی بلگراد جلسه مشترکی با حضور جمعی از معاونین و مدیران باشگاه ذوب‌آهن در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه طرفین پیرامون تاریخچه و امکانات دو آکادمی و پتانسیل‌های موجود در آکادمی‌های طرفین، تبادل دانش، بازیکن، مربیان و استفاده بهینه از امکانات موجود و همچنین همکاری‌های دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

تبادل بازیکن در رده‌های پایه و توسعه رشته‌های ورزشی مشترک در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و آکادمی صربستان نیز یکی از محورهای اصلی جلسه مذکور بود.

درادامه این جلسه پرفسور لوکمان پدر ورزش صربستان و بنیان گذار  آکادمی ملی ورزش بلگراد ضمن ابراز خوشحالی از ارتباط با باشگاهی با پیشینه بزرگ و امکانات همچون ذوب آهن، در ارتباط با گسترش و استحکام بیشتر روابط فی‌مابین اظهار امیدواری کرد.

در این جلسه پروفسور یاسنیچ مدیر فنی مرکز بلگراد، مدیر آموزش ‌و مدیر استعدادیابی آکادمی مذکور به همراه گودرزی (مترجم) و پورکیان رابط بین آکادمی بلگراد و ایران نیز حضور داشتند.

علی احسانی معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب‌آهن که به همراه نواب شوقی مدیر آکادمی ذوب آهن و هیاتی از این باشگاه در جلسه حضور داشتند ضمن بیان تاریخچه مختصری از باشگاه ایرانی، تجربیات فنی و ورزشی و رشته‌های فعال در باشگاه ذوب‌آهن پیرامون ارتباطات هرچه بیشتر این دو آکادمی در آینده اظهار آمادگی کامل کردند.

در این جلسه همچنین احسان ادیبی مدیر فنی آکادمی و مسئول آموزش آکادمی، محسن صمدی مسئول طرح توسعه و جوانان آکادمی و مترجم و پیمان صداقت نیا مدیر فنی بسکتبال آقایان از باشگاه ذوب آهن نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول