اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

مدرسه قانون و قانون‌گذاری برگزار می‌شود

دوره آموزشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری با همکاری مشترک مرکز آموزش و نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

مدرسه قانون و قانون‌گذاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، دوره آموزشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری با همکاری مشترک مرکز آموزش و نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

ین دوره آموزشی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۶ شهریور تا هفتم مهر ماه امسال با تدریس اساتید برجسته حقوق عمومی و حقوق اساسی برگزار خواهد شد.

مبانی فقهی – حقوقی نظام قانون‌گذاری در جمهوری اسلامی با تدریس آیت الله عباس کعبی و دکترعلی بهادری جهرمی، نظارت شرعی بر قوانین و مقررات با تدریس آیت‌الله محمدعلی مدرسی‌یزدی و محمدعلی فراهانی، آسیب‌شناسی فرایند قانون‌گذاری مبتنی بر سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری با تدریس دکترعباس کدخدایی و دکتر سید حجت‌اله علم‌الهدی، آشنایی با پایگاه و نرم‌افزارهای مربوط به اسناد حقوقی و قانونی با تدریس دکتر محمدرضا اصغری و معناشناسی و روش‌شناسی تنقیح قوانین و مقررات با تدریس دکتر مهدی مهدی‌زاده از جمله موضوعات این دوره آموزشی است.

اصول و فنون قانون‌گذاری توسط دکتر باقر انصاری، تفسیر قانون توسط دکتر محمد بهادری‌جهرمی، نظام حقوقی حاکم بر فرایند قانون‌گذاری با تدریس سید مجتبی حسینی‌پور و دکتر محمدهادی راجی، دادرسی اساسی بر مصوبات مجلس شورای اسلامی توسط محمد ابوالحسنی و دکتر هادی طحان نظیف، نظارت بر مقررات با تدریس دکتر ابوالفضل درویشوند و جایگاه صلاحیت‌های مراجع واضع هنجار و سلسله مراتب هنجارها توسط حامد نیکونهاد از دیگر موضوعاتی است که در دوره آموزشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری تدریس خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه جاری با مراجعه به نشان اینترنتی https://evnd.co/Mmpwk نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

در انتهای این دوره آمورشی به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول