اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ترکمان:ریخت و پاشی در مس رفسنجان ندیدم/انتظار داشتم در سپاهان حداقل یک بار فیکس باشم

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: انتظار داشتم در سپاهان به من یک فرصت داده شود و حداقل در یک بازی فیکس باشم.

ترکمان:ریخت و پاشی در مس رفسنجان ندیدم/انتظار داشتم در سپاهان حداقل یک بار فیکس باشم

مهدی ترکمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب مس رفسنجان و پیوستن به این تیم اظهار داشت:‌ باشگاه مس رفسنجان باشگاهی قدیمی و سابقه‌دار است که پشتوانه و مدیریت خوبی دارد. حضور علی علیزاده و محمد ربیعی که سال‌ها شاگردش بودم و با او آشنا هستم سبب شد این تیم را انتخاب کنم. کار کردن با محمد ربیعی واقعاً لذت‌بخش و می‌‌توانم بگویم او از لحاظ فنی جزو دو نفر برتر ایران است.

وی تصریح کرد:‌ فضای کار اینجا خوب است و بیشتر بچه‌ها را می‌شناختم. دیروز در کنار هم تمرینات را آغاز کردیم و جو خوب و دوست‌داشتنی حاکم بود مثل اینکه یکسال در اینجا حضور داشتم. مس رفسنجان بازیکنان باشخصیت و بزرگی دارد و راحت در کنار سایر نفرات تمرین کردم. امیدوارم بتوانم در این تیم به روزهای خوب خودم برگردم.

ترکمان در مورد اینکه دوباره با مهدی کیانی همبازی شده،‌گفت:‌ از قبل به او ارادت داشتم. بازی کردن در کنارش واقعاً لذت دارد. علاوه بر کیانی، محمد انصاری، عقیل کعبی، سیدمهدی حسینی و مهرداد رضایی را هم از قبل می‌شناختم. ان‌شاالله امسال در کنار هم بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم. 

مدافع مس رفسنجان در مورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه صنعتی در فصل نقل و انتقالات ریخت و پاش کرده، اظهار داشت: نه،‌ این طور نیست. من ریخت و پاشی ندیدم. باشگاه با مدیریت خوب و چارت مناسب روی اصول حرکت می‌کند. نباید به حاشیه‌ها و مصاحبه‌ها توجه کنید. حرف‌هایی که می‌زنند درست نیست. 

وی در مورد اینکه ممکن است هدفگذاری سال جدید مس رفسنجان به کسب سهمیه منجر شود، گفت:‌ اینجا همه کارها روی اصول و برنامه‌ریزی پیش می‌رود. از سالی که وارد لیگ برتر شدند کارشان و هدف‌گذاری‌شان مشخص بوده است. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما همه ما از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان روز اول هم هم قسم شدیم که تلاش کنیم هر اتفاقی افتاد کم نگذاریم. 

ترکمان در مورد اینکه به نظر می‌رسد با دلخوری از سپاهان  جدا شد، گفت: نه، دلخوری نبود. فرصتی نشد که خودم را ثابت کنم. شاید می‌توانستم بیشتر از این به تیم کمک کنم چون انگیزه این کار را داشتم. 

مدافع مس رفسنجان در خصوص اینکه در اوج آمادگی به سپاهان پیوسته بود، گفت:‌ دقیقاً، آماده و سرحال بودم و بازی هم می‌کردم تا اینکه محرم نویدکیا آمد. به هر حال مربی‌گری سلیقه‌ای است. او می‌گفت اعتقاد دارم اما بعد کم کم بچه‌ها بازی کردند و تیم هم نتیجه می‌گرفت. از طرفی می‌شود به نویدکیا حق داد چون تیم نتیجه می‌گرفت و او نمی‌توانست مهره‌ها را جابه‌جا کند اما من هم انتظار داشتم فرصتی به من داده شود و حداقل در یک بازی فیکس باشم.

وی در مورد اینکه امسال می‌تواند خودش را به خوبی نشان بدهد، عنوان کرد: امسال هم معلوم نیست چقدر بازی کنم. هدف اول همه ما موفقیت تیم است. همان آرزویی که در سپاهان داشتم اینجا هم دارم. همیشه کمک می‌کنم و در کنار بچه‌ها هستم. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد بازی کردن یا نکردن زیاد اهمیت ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول