اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آیا بایرن مونیخ در نقل و انتقالات موفق بود؟ / باواریایی‌ها از خیر «هالند» نخواهند گذشت

فابریزیو رومانو در مصاحبه با سایت آلمانی در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بایرن مونیخ به طور مفصل صحبت کرد و مدعی شد که بایرن مونیخ برای خرید هالند اقدام خواهد کرد.

آیا بایرن مونیخ در نقل و انتقالات موفق بود؟ / باواریایی‌ها از خیر «هالند» نخواهند گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرن مونیخ در پنجره تابستانی، 4 بازیکن را به اردوی خود اضافه و برای آنها نزدیک به 59 میلیون یورو هزینه کرد.

این تیم البته بسیاری از ستاره‌های خود را با اتمام قرارداد به تیم های دیگر فرستاد مثل دیوید آلابا، جروم بواتنگ و خاوی مارتینز که پس از سال‌ها آلیانس را ترک کردند.

بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالاتی 3 عنصر مهم لایپزیگ را خریداری کرد. مهمترین آنها «یولیان ناگلزمن» بود که از هدایت گاوهای خشمگین راهی مونیخ شد. بایرن بعد از آن «دایو اوپامکانو» را با 42.5 میلیون یورو خریداری کرد و در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالاتی «مارسل سابیتزر» ‌را با 16 میلیون یورو به ترکیب خود آورد.


بایرن مونیخ در این تابستان با شکست دورتموند قهرمان سوپرکاپ آلمان شد

فابریزو رومانو در برنامه SPORT1 در خصوص کیفیت فعالیت بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالاتی گفت: من مطئنم بایرن در سال آینده برای خرید هالند تلاش خود را انجام خواهد داد. می‌دانم که می‌گویند خرید او کار سختی است اما بایرن مونیخ برای جذب هالند با باشگاه‌های انگلیسی، پاریس و باشگاه‌های اسپانیایی در رقابت خواهد آمد. به نظرم رقابت جذابی برای انتقال هالند در تابستان آینده خواهد شد.

او اظهار داشت: بایرن همیشه به جذب «کاماوینگا» علاقه داشت ولی این تابستان خرید او غیرممکن بود. آنها پول آماده‌ای در اختیار نداشتند و رئال مادرید در روزهای آخر این انتقال را انجام داد و خیلی سریع او را خریداری کرد.

رومانو گفت: سائول نیگز نیز برای بایرن مونیخ یک ایده خوب به شمار می‌رفت ولی وقتی باشگاه با مدیر برنامه او صحبت کرد دید اصلا این انتقال نهایی نخواهد شد زیرا سائول می‌خواست راهی لیگ برتر انگلیس شود.

بازیکن اسپانیایی اتلتیکومادرید در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی به صورت قرضی به تیم چلسی پیوست تا برای قهرمان اروپا فصل پیش رو بازی کند.

رومانو درباره خریدهای بایرن مونیخ نیز گفت: بایرن پنجره فوق‌العاده‌ای را به ثبت رساند و توانست با این مشکلات مالی اوپامکانو، یکی از بهترین مدافعان دنیا را خریداری کند. به نظرم بایرن کارش را در این تابستان بی‌نقص انجام داد.

وی ادامه داد: آنها در روزهای پایانی پنجره «مارسل سابیتزر» را نیز جذب کردند. به نظرم سالیحمیدزیچ یک نابغه است. او این بازیکن را 16 میلیون یورو گرفت. یک قیمت عالی و بی‌نظیر. آنها ناگلزمان را به هم مونیخ آوردند. یک مربی با ذهن باز و ایده‌های نو که به نظرم باید به سران بایرن مونیخ تبریک گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول