اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن / حضور داوران طرح ساماندهی در رقابت‌ها

چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهریور‌ماه ۱۴۰۰ در استان‌های مختلف برگزار و نفرات برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله کشوری مسابقات را بدست می‌آورند.

آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن / حضور داوران طرح ساماندهی در رقابت‌ها

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهریور‌ماه ۱۴۰۰ در استان‌های مختلف برگزار و نفرات برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله کشوری مسابقات را بدست می‌آورند.

برگزاری مسابقات استان‌های تهران و خراسان رضوی از ۱۶ تا ۲۵ شهریور

حساس‌ترین رقابت در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم رقابت شرکت‌کنندگان استان‌های تهران و خراسان رضوی است که مسابقات قرآن استان تهران طی ۱۶ تا ۲۲ شهریورماه و خراسان رضوی نیز ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه برگزار می‌شود.

مسابقات با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

حمید مجیدی‌مهر معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با فارس درباره مسابقات امسال گفت: امسال هم با توجه به شیوع کرونا برای برگزاری رقابت‌ها با سختی‌هایی روبرو هستیم اما تلاش می‌کنیم مسابقات با رعایت حداکثری دستور‌العمل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی مدعوین برای رعایت فاصله‌گذاری برگزار شود.

برگزاری آزمون مفاهیم قرآن برای دومین سال

وی از برگزاری آزمون مفاهیم قرآن برای دومین سال در مسابقات امسال خبر داد و گفت: این آزمون با هدف آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با مفاهیم قرآن کریم و با محوریت مفاهیم اجزاء ۳ و ۴ قرآن برگزار می‌شود.

مسابقات دعا‌خوانی و تواشیح مرحله شهرستانی نداشت

معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: از دیگر موضوعات مهم مسابقات امسال رقابت شرکت‌کنندگان تواشیح و دعا‌خوانی است که این رقابت‌ها از مرحله استانی آغاز می‌شود و این دو رشته مرحله شهرستانی ندارد.

استفاده از داوران برگزیده طرح ساماندهی داوران در رقابت‌ها

مجیدی‌مهر از حضور داوران برگزیده طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در رقابت‌های امسال خبر داد و گفت: امسال برای اولین‌بار داوران برگزیده طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی مسابقات بکار گرفته شدند و این اتفاق در مرحله استانی هم حضور دارند. همچنین ناظران مرکز امور  قرآنی سازمان اوقاف در همه استان‌ها حضور پیدا کرده و بر فرایند اجرای درست مسابقات نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول