اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

پیام تبریک وزیر خارجه مجارستان به امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان در پیامی خطاب به امیرعبداللهیان ابراز اطمینان کرد با کمک وزیر خارجه ایران همکاری‌های سودمند متقابل بین دو کشور در حوزه‌های مختلف بیش از پیش تقویت شود.

پیام تبریک وزیر خارجه مجارستان به امیرعبداللهیان

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان ابراز اطمینان کرد با کمک امیرعبداللهیان همکاری‌های سودمند متقابل بین دو کشور در حوزه‌های انرژی، تجارت، فرهنگ و آموزش بیش از پیش تقویت شود. 

«پیتر سیارتو» در پایان پیام خود برای وزیر امور خارجه کشورمان در انجام وظیفه مهمی که عهده‌دار شده است، آرزوی موفقیت کرد.

طی دو روز گذشته از این نیز وزرای خارجه ژاپن، ایتالیا و ... در پیام های جداگانه خطاب به همتای ایرانی بر تقویت روابط دوجانبه با ایران تأکید کردند. در روزهای گذشته نیز وزرای خارجه کشورهای مختلف با ارسال پیام یا در گفتگوی‌ تلفنی به وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامس ایران تبریک گفتند. 

به گزارش فارس، وانگ یی وزیر خارجه چین نیز امروز (جمعه) در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان از ارسال حجم بالای واکسن سینوفارم در سپتامبر و در روزهای آینده به ایران خبر داد. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول