اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پارالمپیک توکیو| برنامه مسابقات روز یازدهم کاروان/ در انتظار پایان باشکوه کاروان پرافتخار سردار دلها

فردا نمایندگان کشورمان در رشته های تکواندو، تیروکمان، تیراندازی، دوومیدانی، والیبال نشسته و قایقرانی در روز یازدهم به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

پارالمپیک توکیو| برنامه مسابقات روز یازدهم کاروان/ در انتظار پایان باشکوه کاروان پرافتخار سردار دلها

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، فردا (شنبه سیزدهم شهریورماه) بازیهای پارالمپیک توکیو وارد روز یازدهم و ایستگاه پایانی خود می شود. این کاروان که تا امروز طوفانی از موفقیت و افتخارآفرینی داشته، به ایستگاه پایانی خود می رسد و امیدست با طلای والیبال نشسته، کار را به اتمام برساند.

با هم مروری داشته باشیم بر مسابقات فردا که به شرح زیر است:

پارادوومیدانی: در نوبت صبح به وقت محلی، سیامک صالح فرج زاده در پرتاب وزنه روی پیست می رود.

ورزشگاه المپیک توکیو در نوبت عصر شاهد رقابت صادق بیت سیاح (پرتاب نیزه) و سجاد محمدیان (پرتاب وزنه) با حریفان و مدال آوری خواهد بود.

پاراتیروکمان: زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در قالب میکس ریکرو در مجموعه یومنوشیما توکیو به دنبال ثبت نتیجه ای قابل قبول هستند.

پاراتکواندو: اصغر عزیزی در 75 کیلوگرم و رایحه شهاب در 58 کیلوگرم نمایندگان ایران در این رشته هستند. امید می رود که بتوانند مبارزه ای قابل قبول را برابر حریفان در سالن ماکوهاری داشته باشند.

پاراکانو: اسلام جاهدی در پاراکانو انفرادی و شهلا بهروزی راد در 200 متر انفرادی فردا در مرحله نیمه نهایی پارو می زنند. آنها اگر امتیاز لازم را به دست آورند، راهی دور نهایی می شوند که البته، کار سختی است.

پاراتیراندازی: ساره جوانمردی که مدال طلای پارالمپیک توکیو را هفته قبل به نام خود کرد، امروز دوباره شانسش را برای افتخارآفرینی تجربه می کند. البته، سمیرا ارم نیز امروز به سمت سیبل شلیک می کند که امیدواریم نتیجه خوبی به ثبت برسد.

والیبال نشسته: سالن ماکوهاری شاهد برگزاری دیدار نهایی والیبال نشسته است. تیم کشورمان بایستی با روسیه رقابت کند و امیدهای برای پایان طلایی کاروان در این روز بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول