اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی سوریه: مستحق شکست مقابل ایران نبودیم/ آنها را دچار سختی کردیم

سرمربی سوریه بعد از باخت مقابل تیم ملی ایران اعلام کرد مستحق باخت نبودند.

سرمربی سوریه: مستحق شکست مقابل ایران نبودیم/ آنها را دچار سختی کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در اولین بازی خود از مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف سوریه رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

نزار محروس سرمربی سوریه بعد از این باخت، گفت: در ابتدا باید بگویم بازی خوبی مقابل ایران انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم و حداقل نتیجه در این بازی برای ما مساوی بود. به نظرم نتیجه تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود. برای این دیدار بازیکنان زیادی در خط حمله، میانی و دفاع به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی افزود: بازیکنان سوریه در هر دو نیمه بازی خوبی انجام دادند و نمایش قابل قبولی داشتند. فرصت های زیادی داشتیم ولی قدر موقعیت های خود را نداشتیم.

سرمربی سوریه در ادامه درباره عملکرد ایران، گفت: تیم ملی ایران بدون شک یکی از ریشه دار ترین تیم های آسیاست و در سطح اول این قاره دارد ولی من فکر می کنم ما در بازی امروز این تیم را بسیار دچار سختی کردیم. بازیکنان ایرانی قدرت بدنی بالایی دارند و ایران تیمی است که در ارسال توپ های کناری مشهور است. تمام بازیکنان ایرانی سطح بالایی دارند و ما همه این را می دانیم و خیلی خوب این تیم را آنالیز کرده بودیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول