اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| اعتراف سرمربی تیم والیبال بلغارستان/ استوو: لهستان شایسته قهرمانی بود

سرمربی تیم والیبال نوجوانان بلغارستان پس از کسب مقام نایب قهرمانی نوجوانان جهان، گفت: تیم لهستان خیلی از ما بهتر و شایسته کسب مقام قهرمانی بود.

والیبال نوجوانان جهان| اعتراف سرمربی تیم والیبال بلغارستان/ استوو: لهستان شایسته قهرمانی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مارتین استوو سرمربی تیم نوجوانان بلغارستان پس از شکست برابر لهستان و کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات نوجوانان جهان، گفت: امروز لهستان خیلی بهتر از ما بازی کرد و لایق این قهرمانی بود. تکنیک های فردی آنان خیلی بیشتر بود که توانستند با بهره گیری از آن امتیازات بیشتری کسب کنند.

وی یکی از عوامل باخت تیمش را خستگی بازیکنان اعلام کرد و افزود: دو روز پشت سر هم در دو بازی که هر دو به ست پنجم کشیده شده بود بازی کردیم و این باعث شد بازیکنانم خسته شوند. وقتی از لحاظ جسمانی قدرت شما پایین می آید از لحاظ تکنیکی نیز پایین می آیید و امروز تکنیک ما خیلی پایین بود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان بلغارستان که با چهره ای مغموم در میکسدزون حاضر شده بود در واکنش به این سئوال که آیا از نایب قهرمانی تیمش خوشحال است یا نه؟ گفت: بله ما خیلی خوشحال هستیم چون بعد از ۳۰ سال اولین بار است که به فینال مسابقات جهانی می رسیم.

گترکوو بازیکن تیم بلغارستان بعد از شکست برابر لهستان گفت: به لهستانی‌ها این قهرمانی را تبریک می‌گویم آنها خیلی بهتر از ما بودند و قهرمانی حق آنها بود. در دو روز گذشته دو بازی خیلی سنگین انجام دادیم و فکر می کنم خستگی مهم ترین علت شکست ما برابر لهستان بود.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که از 2 شهریورماه به میزبانی تهرن آغاز شده بود، امروز (پنج‌شنبه) به پایان رسید. تیم‌های لهستان، بلغارستان، ایران و روسیه در رتبه‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول