اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| رکورد جالب لهستانی ها/ باکیه‌ویچ: به افتخار بزرگی رسیدیم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان با ابراز خرسندی از فتح سکوی نخست جهان تاکید کرد که کسب مقام قهرمانی با تنها یک ست باخته، افتخار بزرگی است.

والیبال نوجوانان جهان| رکورد جالب لهستانی ها/ باکیه‌ویچ: به افتخار بزرگی رسیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نوجوانان لهستان در یک بازی یک‌طرفه موفق شدند با پیروزی سه بر صفر مقابل بلغارستان، مقتدرانه قهرمان هفدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان شوند.

تیم لهستان درحالی در سه ست متوالی موفق به شکست بلغارستان و کسب سکوی قهرمانی شد که این تصور وجود داشت که شاید سرنوشت این بازی در ست‌های چهارم یا پنجم رقم بخورد. میخال باکیه‌ویچ اما تحلیل جالبی دارد و افزود: اهمیتی ندارد که فینال را در سه ست بردیم. آن‌چه مهم است این‌که ما توانستیم روی سکوی این دوره از رقابت‌ها بایستیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. به این صورت که در کل این تورنمنت طولانی تنها نتیجه یک ست را واگذار کردیم که این برایمان افتخار بسیار بزرگی است.

او که از ابتدای این تورنمنت هیچ‌گاه درخصوص پیش‌بینی‌اش از کسب سکو حرف نزده بود درباره علت آن، گفت: واقعا نگاهم این است که بازی‌ها را به صورت تکی آنالیز کنم و از تیمم بخواهم که همین نگرش را داشته باشد. چون خیلی مهم است که 7 بازی انجام بدهیم و با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم و درنهایت به مدال طلا برسیم.

کاجیتان کوبیکی بازیکن شماره 7 لهستان نیز درباره کسب مقام قهرمانی با بیان اینکه تیمش در بازی فینال هیچ استرسی نداشت، گفت: اصل استرس و فشار برای بازی دیروز مقابل ایران برد، اما امروز مقابل بلغارستان بازی راحتی داشتیم و با کسب سکوی قهرمانی خوشحال شدیم.

او در پاسخ به این که آیا بازیکنان لهستان از عملکرد کلی‌شان در این دوره از رقابت‌ها راضی هستند، گفت: تیم ما بهترین تیم است و این نه تنها شامل بازیکنان داخل زمین است بلکه بازیکنان ذخیره ما هم جزو بهترین‌ها هستند. ممکن است که ما بهترین نباشیم اما ارتباط بسیار خوبی با هم برقرار کرده‌ایم و توانسته‌ایم به هماهنگی کامل برسیم.

تایتوس نوویک بازیکن شماره 8 لهستان هم در واکنش به این که مقابل تیم بلغارستان که تیم شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها بود به پیروزی رسیدند و قهرمان شدند، گفت: بلغارستان گذشته بسیار عالی داشته ما هم گذشته درخشانی داشتیم. افتخار بزرگی بود که توانستم مقابل این تیم قدرتمند در فینال قهرمانی جهان به زمین برویم اما درنهایت تیم ما موفق به پیروزی شد.

او معتقد است تجربه‌های زیادی هم از حضور در تورنمنت تهران به‌دست آورده است و گفت: بزرگ‌ترین تجربه‌ای که به‌دست آوردیم این بود که توانستیم مقابل تیم‌های بزرگ جهان به میدان برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول