اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| چه شد که روس ها مدال برنز را از دست دادند؟

سرمربی جوان تیم والیبال نوجوانان روسیه بعد از کسب رتبه چهارم جهان، به کم‌تجربگی شاگردانش اشاره، گفت: به مرور زمان آنان بهتر خواهند شد و در دیدار با ایران نیز اگر مسابقه به ست پنجم کشیده نمی‌شد، روسیه روی سکو سوم بود.

والیبال نوجوانان جهان| چه شد که روس ها مدال برنز را از دست دادند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال نوجوانان روسیه در دیدار رده‌بندی قهرمانی جهان در این رالی جذاب مقابل ایران با نتیجه سه بر دو شکست خورد و به رتبه چهارمی جهان اکتفا کرد.

ماکسیم ماکسیمف، سرمربی روسیه بازی دو تیم را نزدیک قلمداد کرد و گفت: بازی جذابی بود. شاید اگر این بازی کمی زودتر تمام می‌شد تا این حد کار برای تیم ما سخت نمی‌شد. بازی 5 سته شد و درحال حاضر احساس ناراحتی می‌کنیم چون اگر این‌طور نمی‌شد، می‌توانستیم روی سکو برویم.

او در پاسخ به این‌که آیا در مجموع از عملکرد بازیکنانش در این تورنمنت راضی است؟ گفت: همان‌طور که در مصاحبه‌های قبل گفته بودم، برنامه‌ریزی ما برای کسب سکو و مدال بود اما در نهایت توانستیم به جمع 4 تیم برتر جهان بپیوندیم که بد نیست. بازیکنان ما جوان هستند اما به هواداران والیبال قول می‌دهم به مرور با تمرینات فشرده‌تر و برنامه‌ریزی بهتر تیم را به جایگاه‌های بهتر برسانیم.

کریل ولاسف بازیکن شماره 19 روسیه درباره مسابقه با ایران گفت: برابر ایران انتظار یک بازی سخت داشتیم و خود را برای هر نتیجه‌ای آماده کرده بودیم.ایران امروز کاراکتر خوبی از خود نشان داد و از ما بهتر بازی کرد و نتوانستیم بر آن‌ها غلبه کنیم.

او در پاسخ به این‌که آیا تیمش انتظار مقام چهارمی جهان را داشت یا خیر؟ گفت: می‌توان گفت از این نتیجه راضی هستیم. هرچند که برنامه ما رفتن روی سکو و کسب مدال طلا بود. اما باید توجه داشت که ما مسابقه رسمی نداشتیم و در آخرین مسابقه‌ای که در قهرمانی اروپا شرکت کردیم، مقام هشتم را کسب کردیم. با برنامه‌ریزی که فدراسیون روسیه برای والیبال در رده پایه انجام داده، رتبه چهارمی رتبه خوبی برای ما بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول