اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حجت‌الاسلام قمی به شهردار تهران تبریک گفت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیام تبریک به زاکانی شهردار تهران گفت: امید که در دوره خدمت شما در شهرداری تهران، مردم ارجمند شهر تهران، طعم شیرین خدمت خالصانه و مؤثر را در کام خود به‌نیکی بچشند.

حجت‌الاسلام قمی به شهردار تهران تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ متن کامل پیام تبریک حجت الاسلام قمی به علیرضا زاکانی به شرح زیر است.

برادر گرانقدرم، جناب آقای دکتر علی رضا زاکانی - دامت توفیقاته
شهردار محترم تهران
انتخاب جناب‌عالی را که از پیشروان ایثار و جهاد، و از سربازان کارآمد رهبری و خادمان کاردان ملت ایران هستید، تبریک می‌گویم.
تهران برای بنده و همسنگرانم در سازمان تبلیغات اسلامی، نه تنها پایتخت سرزمین آزادگان، بلکه عاصمة امّ القراء امت اسلام است؛ برای ما، تهران شهر مومنان و مجاهدان و شهیدان است؛ شهری که قلب نهضت اسلامی در سینه آن می تپد و کانون فیضان امید و انگیزه و حرکت در جان امت و ملت است.
سازمان تبلیغات اسلامی و بلکه نهضت تبلیغات انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راهبری عرصه های فرهنگی و اجتماعی، تمام قد در کنار شهرداری تهران بایستد و شما و همکاران تان را در ساختن شهری الگو و الهام بخش برای حیات باکرامت، و پیشرو و پیشران در بازتولید مدنیت ایرانی و تمدن اسلامی یاری رساند.
امید که در دوره خدمت شما در شهرداری تهران، که همزمان با آغاز به کار دولت تحول‌خواه و خدمتگزار حضرت آیت الله رئیسی است، مردم ارجمند شهر تهران، طعم شیرین خدمت خالصانه و مؤثر را در کام خود به‌نیکی بچشند.

محمد قمی
خادم نهضت تبلیغات اسلامی
۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ هجری شمسی
۴۲ محرم‌الحرام ۱۴۴۲ هجری قمری

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول