اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قرارگاه امام حسن (ع)موضوع اشتغال و رفع محرومیت‌ها را دنبال می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قرارگاه امام حسن (ع) در سپاه به‌دنبال رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور است.

قرارگاه امام حسن (ع)موضوع اشتغال و رفع محرومیت‌ها را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار علی فدوی امروز در حاشیه رزمایش مومنانه در رودبار جنوب گفت: با این اقدامات دنبال این هستیم خداوند عنایت خود را بیشتر کند و امروز تعداد زیادی جهیزیه برای زوج‌هایی که با آن سر زندگی خود می‌روند، توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: همچنین جدای از یکصد سری جهیزیه توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در شرایط کرونایی هم به کار می‌آید که مردم خود به یکدیگر کمک می‌کنند و خداوند به دو طرف خیر می‌رساند.

وی موضوع مهمتر را ایجاد اشتغال دانست که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سپاه آن را دنبال می‌کند و در رابطه با محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مجموعه‌هایی که به‌نوعی تحت نظر رهبری هستند؛ از جمله آستان قدس، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و...طیف وسیعی از کارها را دنبال می‌کند تا محرومیتی که بر اثر خباثت دشمنان درست شده، رفع شود.

فدوی در پایان با اشاره به برخی ضعف‌ها در مدیریت مسؤولان خاطرنشان کرد: کارهایی که مسؤولان می‌توانستند انجام دهند و ندادند، موجب گرفتاری اینچنینی شده و از طرف دیگر خشکسالی نیز سبب ایجاد چنین مشکلاتی شده است.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم این رزمایش را با همکاری خیران و مجموعه علویون تهران و سپاه استان دانست که طی آن واگذاری ۱۰۰ سری جهیزیه در هفت شهرستان با رقم سه میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی افزود: ۵ هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع دو میلیارد تومان توزیع می‌شود که یک‌هزار بسته توسط خیران و چهار هزار بسته معیشتی مربوط به سپاه استان است که در راستای طرح شهید سلیمانی در موضوع حمایت از خانواده‌های در قرنطینه است.

وی گفت: جمع کمک‌های امروز در توزیع جهیزیه و بسته‌های معیشتی ۵ میلیارد تومان برای مردم شرق و جنوب استان است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول