اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان جزو استان‌های برتر در اجرای پروژه‌هاست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان جزو استان‌های برتر در حوزه شروع، ادامه و افتتاح پروژه‌هاست گفت: این رویداد مدیون همه مدیران و هماهنگی درون‌استانی است.

همدان جزو استان‌های برتر در اجرای پروژه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز همایش‌ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهید حبیب الله مظاهری مریانج اظهار کرد: شهر مریانج ۱۵۷ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که در نسبت جمعیت به شهید در رده‌های اول کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: شهید مظاهری مالک اشتر گمنامی است که اگر تنها ۶ ماه در جبهه جنوب می‌ماند و شهید نمی‌شد به یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بدل می‌شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه شهید حبیب‌الله مظاهری در آزادسازی خرمشهر نقش اساسی ایفا کرد، این شهید بزرگوار را خطاب قرار داد و افتتاح این مرکز فرهنگی را به روح ایشان تبریک گفت و افزود: هیچ اتفاقی فرخنده‌تر از این رویداد نیست.

وی تصریح کرد: این کتابخانه زمانی شکل گرفت که جشنواره فیلم کودک و نوجوان به استان آورده شده و سالن‌هایی به این منظور افتتاح شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما جزو استان‌های برتر در حوزه شروع، ادامه و افتتاح پروژه‌ها هستیم ادامه داد: این رویداد مدیون همه مدیران و هماهنگی درون‌استانی است.

وی با اشاره به اینکه ما از قطب‌های برجسته علوم پزشکی در کشور هستیم خاطرنشان کرد: این سخنان به معنای حمایت از مدیران برای ماندگاری نیست ما از تمام مدیران تا زمانی که مسئولیت دارند حمایت می‌کنیم.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز از تیم درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال مبارزه هستند قدردانی می‌کنیم افتتاح پروژه‌ها در تمام مناطق به ویژه مناطق کمتربرخوردار را اتفاق بزرگی دانست که محرومیت‌ها را کاهش می‌دهد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه عرصه فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی در همدان به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین زنده نگاه داریم گفت: خط علمای بزرگ مانند ملاعلی معصومی همدانی را باید حفظ کنیم.

وی گفت: امید است از این مراکز فرهنگی به نحو احسن استفاده شود و کتاب در زندگی مردم جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول