اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

روسیه به تاجیکستان کیت تشخیص کرونا اهدا می‌کند

رئیس خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی روسیه از اهدای کیت تشخیص کرونا به تاجیکستان خبر داد.

روسیه به تاجیکستان کیت تشخیص کرونا اهدا می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «جمال الدین عبدالله زاده» وزیر بهداشت تاجیکستان و «آنا پاپاوا» رئیس خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی روسیه به طور مجازی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابر گزارش دفتر مطبوعاتی وزارت بهداشت تاجیکستان، این ملاقات به وضعیت اپیدمیولوژیکی کنونی و مبارزه با آن و سایر بیماری‌های عفونی، توسعه همکاری بین دو کشور در زمینه رفاه بهداشتی و اپیدمیولوژیکی اختصاص داشت.

عبدالله زاده در سخنانی از طرف روسیه برای اعزام متخصصان مراکز علمی و مطالعاتی نهاد مذکور و ارائه کمک‌های مشورتی و روش شناختی، تقویت ظرفیت آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا و ارائه کیت‌های تشخیص و ماده‌های واکنشگر به این کشور تشکر کرد.

آنا پاپاوا در این دیدار اظهار داشت که در آینده نزدیک ارائه کیت‌های اضافی برای تشخیص کرونا توسط خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی روسیه به تاجیکستان برنامه ریزی شده است.

در این دیدار، ارائه کمک‌های مشاوره‌ای در زمینه ایمنی بهداشتی، اپیدمیولوژیکی و ایمنی بویولژیک، آموزش رویکردهای روسی در پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های عفونی به متخصصان تاجیک را بررسی کردند.

طرفین در پایان این دیدار مجازی در مورد ادامه همکاری در زمینه‌های مهم، افزایش سطح تعامل و ارائه کمک برای بهبود کار در تامین رفاه بهداشتی و اپیدمیولوژیکی توافق کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول