اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۲۱۰هزار دز واکسن در اختیار مازندران قرار گرفت

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۱۰هزار دز واکسن در اختیار مازندران قرار گرفت که از امروز ۱۰ شهریور تزریق این واکسن‌ها انجام می‌شود.

۲۱۰هزار دز واکسن در اختیار مازندران قرار گرفت

قاسم اویس امروز درباره وضعیت واکسیناسیون در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ۲۸۰ هزار دز توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران تزریق شده که از این میزان ۸۴۰ هزار مربوط به نوبت اول و ۴۴۰هزار دز مربوط به نوبت دوم بوده است.

وی با اشاره به تحویل محموله واکسن در مازندران، افزود: ۲۱۰هزار دز واکسن در اختیار مازندران قرار گرفت که از امروز پنج‌شنبه ۱۰ شهریور تزریق واکسن در مازندران انجام می‌شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: روزانه ۴۵ تا ۵۰هزار دز واکسن در مازندران تزریق می‌شود.

اویس در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با شرایط کرونایی استان مازندران، بیان کرد: وضعیت بیماری و بستری بهتر شده ولی همچنان میزان فوتی‌ها بالا است که در این زمینه نگران هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و توجه به پروتکل‌های بهداشتی در مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه مهم اینکه مردم از تجمع در مراکز تزریق واکسیناسیون پرهیز کنند؛ چرا که زمان واکسیناسیون ازطریق پیامک به آنان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول