اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهانی| دلیل باخت روسیه به بلغارستان مشخص شد

سرمربی تیم والیبال نوجوانان روسیه احساسات را عامل اصلی باخت تیمش در بازی حساس امروز برابر بلغارستان دانست.

والیبال نوجوانان جهانی| دلیل باخت روسیه به بلغارستان مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نوجوانان روسیه با پذیرش شکست مقابل بلغارستان باید فردا در آخرین بازی خود در رقابت‌های تهران برای رتبه سوم و مدال برنز تلاش کند.

ماکسیم ماکسیمف، سرمربی روسیه احساسات را عامل اصلی باخت تیمش در بازی امروز دانست و گفت: این بازی می‌توانست یک مسابقه بسیار آسان برایمان باشد اما به خودمان فشار وارد کردیم و اجازه دادیم احساست بر ما غلبه کند و همین مسئله باعث شد عملکردی که باید را نتوانیم در مرحله نیمه‌نهایی نشان دهیم.

وی تصریح کرد: شاید از لحاظ فنی در طول بازی از بلغارستان برتر بودیم، اشتباهات پرتکرارمان در ست‌های اول و پنجم کمی کاهش یافت اما در ست دوم و سوم اشتباهتمان به قدری زیاد بود که تیم را دچار مشکل کرد. به اشتباهات فردی باختیم و دلیلش هم همان بود که اجازه دادیم احساسات بر ما غلبه کند.

سرمربی روسیه اما برای کسب مدال برنز مسابقات برنامه دارد و درباره آن گفت: مطمئنا با برنامه جلو خواهیم رفت. مطمئنا اجازه نمی‌دهیم مثل بازی امروز احساسات بر ما غلبه کند. تمام تمرکزمان را برای پیروزی در بازی فردا به کار خواهیم گرفت.

ماکسیمف در پاسخ به این که تیمش در چه بازه زمانی مهیای حضور در قهرمانی جهان شده هم گفت: برای آمادگی نیاز به 45 روز زمان داشتیم اما طی یک ماه خود را به مسابقات رساندیم. قبل از آمدن به مسابقات بازی تدارکاتی نداشتیم و شاید اگر بازی تدارکاتی داشتیم می‌توانستیم پرقدرت‌تر مقابل حریفانمان بازی کنیم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان روسیه درباره شکست برابر بلغارستان گفت: به اشتباهات فردی خودمان باختیم. به قدری اشتباهات فرد‌ی‌مان زیاد بود که امتیازات کسب شده برای رسیدن به پیروزی برایمان کافی نبود.

میخائیل لابینسکی در واکنش به بازی تیمش برای کسب رتبه سوم یا چهارمی مسابقات هم گفت: درست است که این بازی اهمیت زیادی برایمان داشت اما دیگر به این باخت فکر نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم با آن کنار بیاییم تا بتوانیم برای مدال برنز مسابقات بجنگیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول