اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| راز پیروزی چک مقابل بلژیک از زبان سرمربی/ مویرت: به فردا فکر می کنیم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان جمهوری چک معتقد است که تیمش در دفاع از بلژیک بهتر بوده و به همین دلیل این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

والیبال نوجوانان جهان| راز پیروزی چک مقابل بلژیک از زبان سرمربی/ مویرت: به فردا فکر می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یان اسوبودا پس از برد مقابل تیم بلژیک، گفت: امروز در دفاع از بلژیک بهتر عمل کردیم. از دفاع‌ها توپ‌های خوبی در آوردیم که باعث کسب امتیاز شد. البته بلژیک هم خیلی قوی است و عملکرد خوبی از خود نشان داد.

وی درباره حریف بعدی تیمش، افزود: برنده دیدار مصر و هند حریف چک خواهد بود. فرقی نمیکند کدام یک از این تیم‌ها حریف ما باشد. البته هند تمرینات بهتری داشته و در مسابقات بهتر ظاهر شده است.

سرمربی تیم چک درباره این که رتبه نهم برای این تیم قابل قبول است یا نه؟ اضافه کرد: در حال حاضر بین بهترین و بدترین رتبه ها قرار داریم و اگر بتوانیم به رتبه نهم برسیم، راضی هستم.

میکی مویرت سرمربی تیم نوجوانان بلژیک هم پس از باخت برابر تیم چک، گفت: بازی نزدیکی بود و به خاطر دریافت ها تحت فشار بودیم تفاوت‌های جزئی وجود داشت که باعث پیروزی چک شد.

وی در واکنش به این موضوع که تیمش ست دوم را به سود خود تمام کرد، اما در ست های سوم و چهارم نتوانست به بازی برگردد، بیان داشت: بله کاملا درست است. متاسفانه بازدهی ذهنی کافی نداشتیم. در حال حاضر فقط به فردا فکر می کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول